Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Internet en social media We love communities
We love communities
We love communities
Maartje Blijleven Maartje Blijleven (1979) is digital community expert en bouwt al sinds 2000 aan succesvolle online communities, onder andere met haar werk voor Endemol, KLM, Nationale Postcode Loterij, Heineken, Peugeot en Schiphol. Meer over Maartje Blijleven
We love communities - Hoe je succesvol wordt met jouw online community Justin van Lopik 17 september 2019 Je wil natuurlijk niet zomaar een community, je wil een succesvolle community. Want door online communities komen we in contact met iedereen waar we een connectie mee hebben. Lees het volledige artikel
Maartje Blijleven

We love communities

Hoe je succesvol wordt met jouw online community

Paperback Nederlands 2019 9789046826010
9 beoordelingen
1
Voormalig #1Totaal 27 dagen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 441115 dagen in de top 100
Paperback | NL € 20,99 E-book | NL € 9,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
20,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Online communities zijn hét grote geheim achter de groei en het succes van veel bedrijven en social movements. De eeuwenoude manier om verbondenheid, solidariteit en vertrouwen te creëren, is ook de ideale manier om online relaties te bouwen en onderhouden en doelgroepen goed te leren kennen op een authentieke en aansprekende manier.

Maartje Blijleven kraakte de code en laat stap-voor-stap zien hoe je een community begint en tot bloei brengt. Ze geeft inspirerende praktijkvoorbeelden en onthult de kneepjes van het vak.

In interviews geven 37 bekende community-experts hun tips en tricks prijs, waarmee je van wildvreemden fans maakt en als community leider de zichtbaarheid en expertstatus krijgt die je verdient. Een boek voor iedereen die een goed idee voor een community heeft.

Specificaties

ISBN13:9789046826010
Trefwoorden:Community, digitale strategie, community marketing, community management, bedrijf, online community
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Uitgever:Nieuw Amsterdam
Druk:1
Verschijningsdatum:24-9-2019
Hoofdrubriek:Internet en social media

Expertrecensies (2)

We love communities - 'Een lekker boek'
Nico Jong | 20 november 2019
Mensen zijn groepsdieren en hebben elkaar nodig, vandaar dat de behoefte aan groepen, aan communities sterk is gegroeid. Maartje Blijleven heeft er vanuit haar praktijk en passie een boek over geschreven. Een community is voor Blijleven een groep mensen met een gemeenschappelijke passie of zorg die zich graag verbinden met mensen die daarover willen communiceren en daarin willen delen.Lees verder
We love communities - 'Geschikt voor bedrijven van klein tot groot'
Sjors van Leeuwen | 21 oktober 2019
Online communities zijn ‘hot'. Ze zijn vaak het geheim achter de groei en het succes van bedrijven en social movements. Dat schrijft Maartje Blijleven in het boek We love communities over het opzetten van een succesvolle online community. Community-expert Maartje Blijleven bouwt al twee decennia aan succesvolle communities voor onder meer Endemol, KLM, Heineken en Nationale Postcode Loterij.Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
9 stemmen
8
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
We love communities - Hoe je succesvol wordt met jouw online community
Maartje Blijleven 17 september 2019 Je wil natuurlijk niet zomaar een community, je wil een succesvolle community. Als digital consultant heb ik van dichtbij gezien dat de opkomst van online communities de kracht van offline communities overneemt en die vermenigvuldigt met tien, of zelfs met honderd of duizend. Want door online communities komen we in contact met iedereen waar we een connectie mee hebben. En waar we die connectie ook écht nodig hebben.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Maartje Blijleven

Maartje Blijleven (1979) is digital community expert en bouwt al sinds 2000 aan succesvolle online communities, onder andere met haar werk voor Endemol, KLM, Nationale Postcode Loterij, Heineken, Peugeot en Schiphol. Als mede-oprichter van de communities IncludeNow. & WomenTalkTech weet ze hoe je een community begint en laat groeien. Met We love communities helpt ze ondernemende professionals en ondernemers om succesvol te zijn met hun eigen online community: voor verschillende bedrijven, mensen en doeleinden. Maartje is veelgevraagd keynotespeaker, gastdocent aan Hogeschool Leiden en komt als digital community expert regelmatig in de media. Onder andere in vakmedia als Adformatie, Emerce en Nederlands MediaNieuws, maar ook op TV voor een breder publiek. Met online trainingen, 1:1 strategie-sessies, masterclasses, keynotespeeches en haar boek laat ze mensen stap-voor-stap zien hoe je een community begint en tot bloei brengt.

Andere boeken door Maartje Blijleven

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

Je hebt een probleem! Gelukkig is er een oplossing.
Waarom zijn communities urgent? Trends en ontwikkelingen
Met communities ben en blijf je relevant
Hoe denken andere community-leiders over de kracht van communities?
Het We love communities 10-stappenplan
#1 Idee & onderzoek
#2 Doelgroep & strategie
#3 Soort community & platform
#4 Start met passie
#5 Content
#6 Eerste leden & activatie
#7 Gratis groeien
#8 Groei door pr & promotie
#9 Lovers not haters
#10 Leren & optimaliseren

Wat levert een community je op? De voordelen
Samenvatting: het geheim van een succesvolle community
Het geheim… volgens de community-experts
En nu jij, next steps

Over de auteur
Nawoord
De experts

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • De leugens die ons binden
    Kwame Anthony Appiah
    De leugens die ons binden
    € 24,99
  • Een land van kleine buffers
    Dirk Bezemer
    Een land van kleine buffers
    € 22,99
  • Meer weten met big data
    Dik Bijl
    Meer weten met big data
    € 12,50
  • De Lean strategie
    Michael Ballé
    De Lean strategie
    € 38,33
  • Digitaal Vermogen
    Denis Doeland
    Digitaal Vermogen
    € 24,95
  • Wat communiceren betekent
    Frank Regtvoort
    Wat communiceren betekent
    € 16,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        We love communities

        We love communities
        Maartje Blijleven
        /