Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2010 9789052617398
1
Voormalig #1Totaal 99 dagen
Verkooppositie 99999992460 dagen in de top 100
Dit product is niet meer leverbaar

Samenvatting

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.

'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!

Specificaties

ISBN13:9789052617398
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:114
Druk:1
Verschijningsdatum:7-12-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Hannah Boven | 24 juni 2008
Het verzamelwerk 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' van Jos Burgers vormt een antwoord op de vele vragen die rondom de bejegening van klanten bestaan. Herkenbare situaties worden op komische en eenvoudige wijze beschreven en de lessen worden per column keurig in een drietal eye-openers opgesomd.Lees verder
Sandra Barendrecht | 26 oktober 2006
'If I had asked consumers what they wanted, they would have asked me a faster horse.' Deze geweldige uitspraak deed Henry Ford aan het begin van de vorige eeuw, en wordt nu van stal gehaald door Jos Burgers in zijn boekje 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
114 stemmen
41
46
14
8
5

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

tussen_droom_en_daad
Tussen droom en daad: Pas op voor de paarse krokodil!
Martijn Leijten 27 maart 2013 In deze rubriek analyseren bestuurskundigen van de TU Delft patronen en wetmatigheden waar zo veel managementboeken soms wat lichtvoetig aan voorbij gaan, of gewoon voor vanzelfsprekend aannemen. In deze aflevering vist Martijn Leijten de paarse krokodil vanachter de informatiebalie op. Want die staat er nog steeds!
column
Een bestseller schrijven?
Michel Hoetmer 22 februari 2013 Welke auteur heeft niet de heimelijke wens een bestseller te schrijven? Natuurlijk niet vanwege de financiële voordelen die zoiets met zich meebrengt of de eeuwige roem die men er mee kan vergaren. Nee, auteurs zijn net dominees, ze verkondigen een boodschap en hoe meer mensen die boodschap kopen, des te groter is de kans dat mensen die boodschap oppikken.
achtergrond
Wie tevreden klanten wil, moet selecteren aan de poort
Steven de Jong 14 oktober 2007 "Wilt u nog wat drinken, wat eten misschien?" Aan service heb ik op mijn mobiele kantoor, een eetcafétafeltje ergens in het centrum van Rotterdam, geen gebrek. Het lijkt me de juiste plek voor het schrijven van een stukje over klanttevredenheid. Bewust heb ik gekozen voor een groot eetcafé; minstens twintig tafeltjes, een biljarthoek, een bar en top-40 muziek. De ervaring leert namelijk dat je in ogenschijnlijk rustige, kleine cafés niet kunt schrijven. Zeker niet in zo'n bourgondisch cafeetje waar drie man en een paardenkop zitten. Daar was ik gisteren namelijk. Los van de a-ritmische jazzmuziek werd ik van mijn werk gehouden door een ober die mij graag deelgenoot maakte van de cultuurhistorische ontwikkeling in zijn buurt. Aandacht kent zijn grenzen.
Alle interviews en artikelen (3)

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
2. Let maar niet op de rommel!
3. Je vrouw uitbesteden
4. Zonder klanten liep het hier als een trein
5. Een stukje betrouwbaarheid
6. Lever niet wat een klant vraagt
7. Gewoon gewone taal
8. Een hekel aan vallen en opstaan
9. Geautomatiseerde onzin
10. 'Ik verkoop alles behalve m'n schoonmoeder'
11. Boeken die niemand leest
12. Liever geen keus
13. Wat is een klant
14. Condooms met twee gaatjes
15. Eindeloos veel lol
16. Bij ons in de branche
17. De gemiddelde klant bestaat niet
18. Spreken is maar zilver
19. Kiezen om gekozen te worden
20. Luister niet naar klanten
21. Wereldweekend
22. Zie ik zo bleek?
23. Klanten ongelukkig maken
24. Heilsoldaten op kroegentocht
25. Zeurende kiespijn
26. Van niets weten
27. Haal kippen in huis
28. Het einde van het stenen tijdperk
29. Is uw achterdeur op slot?
30. Gegarandeerd PowerPoint-vrij!
31. Voetballen zonder doel
32. Succes verzekerd?
33. Wij leveren al jaren shit!

Over de auteur
Verantwoording

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klanten zijn eigenlijk nét mensen!