Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Online marketing

Strategie en tactiek

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789055948697
Verkooppositie 19381108 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing, affiliate marketing, e-mail marketing, apps, widgets, winvertising, retargeting en free publicity. Belangrijke basiskennis over soorten uitingen en slimme afrekenmodellen komen uitgebreid aan de orde. Gebruik het concrete stappenplan in dit boek en de gouden regels voor online marketing om een krachtige, samenhangende online marketingstrategie te ontwikkelen. Van het genereren van bezoek tot en met optimale conversie op de eigen website. Met als uiteindelijk resultaat meer bezoekers tegen lagere kosten die maximaal converteren in loyale, winstgevende klanten.

Specificaties

ISBN13:9789055948697
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Uitgever:Scriptum
Druk:1
Verschijningsdatum:3-11-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Eric van Arendonk RM | 26 april 2010
Het boek 'Online marketing' van Jeroen Betrams heeft als ondertitel; 'Strategie en tactiek'. Dit oogt aardig compleet en ik moet zeggen dat ik na het lezen van dit boek alleen maar kan concluderen dat tactiek sterker vertegenwoordigd is dan strategie.Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
27 stemmen
12
8
6
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Jeroen Bertrams: ‘Door kennisgebrek weten marketeers vaak niet wat ze doen’
Linda Huijsmans 31 maart 2010 Hyves, facebook, google, RSS, crowdsurfing of advergaming. Voor een gemiddelde marketeer zouden deze termen geen geheimen meer mogen hebben. Maar voor de meesten zijn ze dat nog lang niet. Voor hen schreef Jeroen Bertrams het boek Online marketing.
interview
Jeroen Bertrams geeft tips om beter te presteren
Annegreet van Bergen 23 augustus 2006 In ‘Op naar de Top’ van kennismanagementexpert en coach Jeroen Bertrams staan geen hypes, maar de fijne kneepjes van het vak. Die inzichten wijken niet wezenlijk af van wat goede managers al decennia lang doen.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Jeroen Bertrams

Jeroen adviseert bedrijven over digitale strategie en (online) groei. Daarnaast is hij een actieve angel investeerder met meer dan tweehonderd investeringen, met name in de Verenigde Staten. Met bijna twintig jaar ervaring kent Jeroen het online kanaal als geen ander. Met zijn werk won hij diverse internationale prijzen. Hij behoorde tot de eerste drie gebruikers van Google Adwords, was in Nederland één van de eerste gebruikers van Google Adsense en introduceerde social media marketing bij grote bedrijven. Naast zijn werk als adviseur stond hij zelf aan de basis van diverse internetbedrijven - waaronder een bedrijf dat pionierde in online lead generatie voor banken en verzekeraars - en was in 2000 de eerste tech blogger in Nederland. Hij is auteur van negen managementboeken over online strategie en social media en was eerder voorzitter van de Examencommissie Online Marketing bij SRM.

Andere boeken door Jeroen Bertrams

Inhoudsopgave

Deel 1 Online marketing stappenplan en gouden regels

1 Waarom online marketing?
2 Online marketingstrategie
3 Zelf doen of via een bureau?
4 Stappenplan voor online marketingcampagnes
5 Gouden regels voor online marketing

Deel 2 Afrekenmodellen en uitingen

6 Afrekenmodellen
7 Uitingen

Deel 3 Vormen van online marketing

8 Zoekmachinemarketing en -optimalisatie
9 Social media marketing
10 Weblog marketing
11 Corporate blogging
12 Twitter marketing
13 Affiliate marketing
14 E-mail marketing
15 Viral marketing
16 Rss marketing
17 Gadgets, widgets en apps
18 Winvertising & freevertising
19 Barters en samenwerking
20 Crossmedia marketing
21 Advergaming
22 Mobile marketing
23 Free publicity
24 Co-creatie, co-design, crowdsourcing en reviews
25 Feedback marketing

Deel 4 Conversie en online reputatie

26 Meten
27 Conversie
28 Online reputatiemanagement

Register

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online marketing