Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De Par5 methode

De nieuwe standaard in acquisitie

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2019 9789082764628
Voormalig top 100Totaal 37 dagen
Verkooppositie 1325Hoogste positie: 29
Direct te downloaden

Samenvatting

Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor iedere ondernemer, salesprofessional of ZZP’er. Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie.

Het is dus tijd voor een nieuwe, positieve en effectieve acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Zonder opdringerig te zijn en geheel AVG-proof. Met een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden.

De Par5 methode is een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken. Alle belangrijke kanalen en communicatiemiddelen komen aan bod, waaronder social selling, referral marketing, netwerken, offline events, telefoongebruik, mailingen en krachtige online tools. Dit is een echt praktijkboek, vol met stappenplannen en aansprekende voorbeelden.

Vier gerenommeerde specialisten hebben een waardevolle bijdrage geleverd aan dit boek. Arnoud Engelfriet, juridisch specialist bij ICTRecht, vertelt over de achtergronden van de AVG en acquisitie; Maxim Spek is directeur van prospex en gaat dieper in op contentmarketing; Vianne Scharloo, socialmedia-expert, deelt haar kennis over het zakelijk inzetten van Facebook en Instagram en tot slot Corinne Keijzer van Digital Moves, zij legt uit hoe LinkedIn en Sales navigator effectiever ingezet kunnen worden.

Specificaties

ISBN13:9789082764628
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:3to1
Druk:1
Verschijningsdatum:1-3-2019
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
154 stemmen
149
5
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De Par5 methode - De nieuwe standaard in acquisitie
Harro Willemsen 22 maart 2019 Harro Willemsen en Arjo Bunnik ontwikkelden een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken: De Par5 methode. Ze schreven er een boek over. Een preview.

Over Harro Willemsen

Harro Willemsen is sales trainer, auteur, netwerker, ondernemer en marketeer. Hij is werkzaam als partner bij 3to1: een specialist in maatwerk trainingen, workshops, presentaties en coaching op het gebied van sales, communicatie, management en vitaliteit. Hij geeft al meer dan vijftien jaar trainingen, workshops, presentaties en coaching op het gebied van business-to-business acquisitie en sales. Hij heeft gewerkt voor meer dan 250 organisaties in de Benelux en hebben duizenden professionals opgeleid en gecoacht. De sales artists van 3to1 zijn echte vernieuwers van het salesvak en ontwikkelen voortdurend nieuwe salesmethodieken en trainingsmethoden. Ze schreven meer dan honderd artikelen, columns en whitepapers en hebben een eigen YouTube kanaal met salesvideo’s.

Andere boeken door Harro Willemsen

Over Arjo Bunnik

Arjo Bunnik is sales trainer, netwerker en ondernemer. Hij is werkzaam als partner bij 3to1: een specialist in maatwerk trainingen, workshops, presentaties en coaching op het gebied van sales, communicatie, management en vitaliteit. Hij werkt samen met de beste trainers, coaches en facilitators: echte praktijkmensen, die salesteams, vakspecialisten en managers praktische vaardigheden bijbrengen op het gebied van verkopen, presenteren en communiceren. Hij vindt de kwaliteiten van mensen binnen de organisatie het enig echt onderscheidend vermogen van het bedrijf en werkt aan de verbetering van die kwaliteiten.

Andere boeken door Arjo Bunnik

Inhoudsopgave

1. Acquisitie binnen een business-to-business-omgeving: inleiding
2. Stop met de hole-in-one
3. Vijf essentiële tools
4. Het proces van de Par5 methode
5. Stap één: deskresearch
6. Stap twee: op de radar komen
7. Stap drie: linken en opt-in verkrijgen
8. Stap vier: eerste live contact
9. Stap vijf: doelstelling behalen
10. De vijf kanalen van de Par5 methode
11. Kanaal één: social/online
12. Kanaal twee: telefoon
13. Kanaal drie: mailen
14. Kanaal vier: events bezoeken
15. Kanaal vijf: referrals
16. Communicatie binnen acquisitie
17. Marketing en contentstrategie
18. LinkedIn
19. Facebook en andere socialmedia-platforms
20. De AVG en acquisitie
21. Managen van het acquisitieproces
22. Ten slotte

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Par5 methode