

itSMF International staat voor The IT Service Management Forum.
Meer over itSMF InternationalImplementing ISO/IEC 20000 Certification
The Roadmap
Paperback Engels 2008 1e druk 9789087530822Samenvatting
ISO/IEC 20000 is de bedrijfsstandaard voor het behalen van kwaliteit met IT Service Management. Zoals individuen succes kunnen hebben met service managmement raamwerken, zoals ITIL, zo hebben veel organisaties ook ontdekt dat volledige accreditatie grote voordelen heeft. Maar wat moet een organisatie doen, nadat de beslissing genomen is om te investeren in zo'n standaard, wat is de beste manier om de implementatie efficient en succesvol te doen verlopen?
In dit uitputtende boek wordt dit alles uiteengezet door experts met ervaring met de implementatie van ISO/IEC 20000. In het eerste deel vindt u een complete beschrijving van het ISO/IEC 20000 implementatieproces. In het tweede deel worden u pratijkcases voorgeschoteld.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. The road to certification: planning and preparation
3. The certification step-by-step
4. Retaining the certificate
5. Evaluate business case
6. Electronic Data Systems IT Outsourcing
7. Fujitsu FIP Corporation
8. ING Service Centre Budapest (SCB)
9. Marval
10. NCS Pte Ltd, Singapore
11. Nippon Securities Technology Co, Ltd, Japan
Index
Sources
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan