Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
,

Collaborate or Die

Het co-creatie handboek voor veranderaars

Paperback Nederlands 2021 9789089655493
Nog niet verschenen, verwacht op 20‑04‑2021
24,99

Samenvatting

We weten allemaal dat de wereld moet veranderen, en snel ook voor het echt te laat is: de komende tien jaar zijn bepalend voor de rest van de eeuw. We staan op het snijvlak van ‘de transitie’ naar nieuwe mobiliteit, schone energie, cool onderwijs, lekker en gezond voedsel, om er maar een paar te noemen.

Technologie en algoritmen zullen daar zeker een belangrijke rol bij spelen, maar veel van wat er gedaan moet worden, hangt af van mensen zoals jij en ik. Normale mensen die opstaan en in actie komen, en geweldige nieuwe manieren bedenken om dingen anders te doen - door samen te werken.

Met mensen binnen je organisatie. Maar zeker ook met mensen buiten je organisatie. Buiten je branche. Mensen met andere ideeën, andere belangen, andere leeftijden. Maar wel met eenzelfde doel: producten en diensten substantieel verbeteren.

Dit is het doel van onze aanpak: de kracht van co-creatie gebruiken voor positieve impact. Co-creatie... iedereen heeft het erover maar niemand legt je uit hoe het werkt. Tot nu.

- Dit boek bevat de vijf gouden regels voor co-creatie, simpel en gebruiksklaar uitgelegd. Een handleiding om co-creatie zelf toe te passen.
- Geen academische bloemlezing over theorie, maar echte inzichten uit de praktijk van meer dan 12,5 jaar co-creatie voor bedrijven, overheden, onderwijs en NGO’s.

Specificaties

ISBN13:9789089655493
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:128
Druk:1
Verschijningsdatum:20-4-2021
Hoofdrubriek:Verandermanagement

Over James Veenhoff

James Veenhoff studeerde Antropologie en Bedrijfskunde en is medeoprichter van Amsterdam Fashion Week. Samen zijn ze de oprichters van Fronteer, een impact strategiebureau uit Amsterdam. Naast hun werk voor klanten als Heineken, Rainforest Alliance, Rabobank, Nokia, PON, NS, KPN, Philips, WWF, Gemeente Amsterdam en ROCvA, heeft Fronteer een aantal impact ventures (mede) geïnitieerd waaronder het House of Denim en NDSM Energie.

Andere boeken door James Veenhoff

Over Martijn Pater

Martijn Pater studeerde Industrieel ontwerpen in Delft en deed ervaring op bij o.a. Bain & Co.

Andere boeken door Martijn Pater

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Collaborate or Die