
Lees verder
Carla de Barros Barbosa is een business consultant met communicatie-expertise. Op basis van externe ontwikkelingen biedt ze organisaties strategische richting en geeft ze vorm aan hun communicatiestrategie.
Meer over de auteursPR is er altijd en overal. Iedereen doet er bewust of onbewust dagelijks aan mee. Hoe kun je PR strategisch inzetten voor een bedrijf, merk of voor jezelf? Hoe kan PR het merk of de reputatie versterken? Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden reiken de oplossing aan: door relevante content te maken én nieuwswaarde toe te voegen. In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten.
Aan de hand van cases, tips, modellen en gedeelde ervaringen van journalisten, influencers, trendwachters en CEO’s krijg je – in deze volledig herziene uitgave - praktische adviezen om met PR een waardevolle bijdrage te leveren aan het behalen van de strategische doelen.
De auteurs Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden zijn oprichters van communicatieadviesbureau Linden & Barbosa in Amsterdam. In de afgelopen 20 jaar hebben zij meer dan 150 merken geadviseerd in de sectoren zakelijke dienstverlening, entertainment, toerisme, lifestyle en food. Zij worden veelvuldig gevraagd als gastspreker.
public relations nieuwswaarde communicatie content marketing pr-factor merkstrategie storytelling social media merkreputatie mediamatrix marketing woordvoerderschap verrassing persberichten actualiteit identificatie dragers beeldcommunicatie stakeholdermanagement influencers communicatiemiddelen mediaplanning merkbeleving doelgroepsegmentatie emotionele marketing maatschappelijke relevantie mediarelaties contentcreatie eventmarketing contentverspreiding merkpositionering fotogenieke events farm-to-table pr-resultaatmeting jubileumcommunicatie communicatieplan infographics message house merkauthenticiteit
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books