Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Reclame. Dood of levend

Strategische antwoorden voor marketeers en managers

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789401408325
Niet meer leverbaar.
17,99

Samenvatting

Merken, marketing en reclame staan onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming?

Specificaties

ISBN13:9789401408325
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:186
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:14-6-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (2)

Reclame. Dood of levend
Eric van Arendonk RM | 27 maart 2014
‘Strategische antwoorden voor marketeers en managers’ luidt de ondertitel van het jongste boek van deze door mij gerespecteerde Vlaamse auteur. Zijn eerdere werken, waaronder het boek; ‘Het merk mens, consumenten grijpen de macht’ heb ik destijds met plezier gelezen en hebben me geïnspireerd. Dit nieuwe boek heeft in ieder geval een uitdagende titel.
Lees verder
Reclame. Dood of levend
Max Kohnstamm | 10 juni 2013
Fons van Dyck heeft zichzelf – bij het schrijven van Reclame: Dood of Levend – een ambitieus doel gesteld. Hij wil in zijn boek de volgende vragen beantwoorden: wat is de functie van reclame in de marketing van merken vandaag en wat is de impact van reclame op consumenten in een digitaal tijdperk? Je zou dus eigenlijk kunnen stellen dat de auteur in dit boek duidelijk wil maken wat 'la raison d' être' van reclame in dit digitale tijdperk nog is.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Shortlist 2014 - Een gesprek met Fons van Dyck
Ger Post 11 april 2014 In zijn baan als communicatiedeskundige kreeg Fons van Dyck vaak de vraag van marketeers en managers: moeten we nu investeren in reclame in ‘oude’ of ‘nieuwe’ media?

Over Fons van Dyck

Fons Van Dyck staat al jaren aan het hoofd van Think BBDO en specialiseert zich in strategisch merk- en communicatieadvies voor lokale en internationale ondernemingen en organisaties. Als doctor in de media- en communicatiestudiesdoceert hij merkstrategie en marketingcommunicatie aan de Vrije Universiteit Brussel. Zijn eerdere werk werd bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs en genomineerd als Managementboek van het Jaar. Van Dyck is een veelgevraagd spreker in de media over merken, strategische communicatie, crisiscommunicatie en reputatiemanagement.

Andere boeken door Fons van Dyck

Inhoudsopgave

Dankwoord
Vooraf
Voorwoord door Luc Suykens
Inleiding: Het tijdperk van reclame vandaag

Deel 1: De essentie van reclame vandaag
1. Wat is effectieve reclame?
2. Het reclame-ecosysteem
3. Koning Creativiteit
4. Consumenten al reclamemakers

Deel 2: Op zoek naar nieuwe evenwichten
5. USP of ESP?
6. Wereld of dorp
7. Geweten of portemonnee?
8. Oud of nieuw?

Deel 3: De afrekening
9. Reclame en ROI
10. Het nieuwe kapitalisme

Besluit: Reclame is dood, leve reclame
Bijlage: 10 Effie-cases 'anders bekeken'

Bijlage: Bronnen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Reclame. Dood of levend