Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Maak je naam onvergetelijk

Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2018 9789461263148
Voormalig top 100Totaal 57 dagen
Verkooppositie 2497Hoogste positie: 14
Direct te downloaden

Samenvatting

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.

Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.

Specificaties

ISBN13:9789461263148
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:18-12-2018
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

Maak je naam onvergetelijk - 'Supernuttig, inspirerend en in een dag uit'
Sippy van Akker | 14 november 2018
Voor me ligt een klein boekje van 150 pagina's van Floris Hülsmann met de titel Maak je naam onvergetelijk - Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt. Ik las het boekje binnen een dag uit en voor ik het wist had ik de hele kantlijn volgeschreven met ideeën.
Lees verder
Maak je naam onvergetelijk - 'Handvatten voor het creatieve en rationele proces'
Jeanine Dijkhuis | 6 november 2018
Wie ooit in zijn eentje heeft geprobeerd een naam te bedenken voor een startup, een bestaande (dochter-)onderneming, deelorganisatie of zelfs voor gewoon een nieuw product, weet wat voor gevecht dit kan zijn.
Lees verder
Maak je naam onvergetelijk - 'Een pakkend boek'
Ger van den Buijs | 30 oktober 2018
Maak je naam onvergetelijk van Floris Hülsmann is een verhalenbundel en werkboek in één. Hülsmann heeft een pakkend boek geschreven over het verzinnen van namen.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
26 stemmen
24
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Maak je naam onvergetelijk - Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Floris Hülsmann 17 september 2018 Ik vond het behoorlijk shocking toen ik hoorde dat er dagelijks 900 nieuwe namen bijkomen. In Nederland alleen al! Dat komt neer op jaarlijks 180.000 nieuwe handelsnamen die bij de Kamer van Koophandel gedeponeerd worden.

Over Floris Hülsmann

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leen Bakker.

Andere boeken door Floris Hülsmann

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Waarom namen?
2. Ja, maar ik heb toch al een naam?
3. Zeven redenen voor een sterke naam
4. Waar heb je namen voor nodig?
5. Wat maakt een naam onvergetelijk?
6. Breng alles in kaart
7. Uitgangspunten voor je naam
8. Vind je creatieve mojo
9. Aan de slag
10. Hoe goed is je naam?
11. De (on)mogelijkheden van namen
12. Je naam registreren
13. Naam en vorm

Tot slot
Dankwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak je naam onvergetelijk