Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Super social

500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2019 9789461263483
Direct te downloaden

Samenvatting

Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.

Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt.

Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.

Specificaties

ISBN13:9789461263483
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:238
Druk:1
Verschijningsdatum:22-5-2019
ISSN:

Expertrecensies (1)

Super Social - 'Een heerlijke trukendoos'
Jeanine Dijkhuis | 9 juli 2019
In haar derde boek Super social legt Socialemediapionier en -trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect bereikt met sociale media.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Elja Daae: ‘Ga je op social, praat dan terug’
Paul Groothengel 17 juli 2019 Organisaties zijn erg actief op sociale media. Met vaak erg weinig effect omdat ze alleen maar zenden en niet terugpraten als volgers reageren. Wat te doen? Je moet onder andere weten op welke socials je doelgroep zit, en hoe algoritmes werken, stelt consultant sociale media Elja Daae in haar boek Super social. En altijd reageren op je volgers.
preview
Super social - 500+ strategieën, cases en praktische tips
Elja Daae 9 mei 2019 Als bedrijf kun je niet meer om sociale media heen. De reden is simpel: de aandacht van je klant zit er. Maar hoe bereik je ze? En wat gaat er mis? Auteur Elja Daae schreef een boek dat uitlegt hoe het beter kan.

Over Elja Daae

Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.

Andere boeken door Elja Daae

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding - Bedrijven moeten aan de bak met sociale media

DEEL 1: WAAROM JE SUPER SOCIAL MOET ZIJN
01. Van social naar super social
02. Superfocus
03. Ken je doelgroep

DEEL 2: KEN JE SOCIALS
04. Kies je kanaal
05. Facebook
06. Twitter
07. LinkedIn
08. Instagram
09. YouTube
10. Pinterest
11. Drie kanalen die jij nog niet gebruikt (maar mensen onder de twintig wel)

DEEL 3: DE SUPER SOCIAL AANPAK
12. Wie het begrijpt snapt het
13. Groeien op sociale media
14. Je website en sociale media
15. Super social content
16. Elf tips voor super social content

DEEL 4: ZO WORD JE SUPER SOCIAAL
17. How to be human

Tot slot
Dankwoord
Eindnoten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Super social