
Lees verder
Erwin Wijman, door marketing-organisatie NIMA bestempeld als de hofschrijver van het vak, schreef eerder de bestsellers 'Zo verkoop je alles; Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt' en 'De verkoopmaffia; Waarom aardig zijn beter verkoopt'.
Meer over Erwin WijmanProbeer klanten niet om te praten, maar ga mét ze praten.
Vergeet dure advertenties, commercials en huizenhoge billboards. Klanten trek je aan door een persoonlijke relatie met ze op te bouwen, via sociale media, je website en in real life. Dat kost niets en levert veel meer op.
Wat je verkoopt ben je zelf is een eyeopener voor ondernemers en zzp’ers die bekend, bemind en zelfs begeerd willen worden zonder dat het geld kost. Met de strategieën en tips in dit boek kost reclame maken je alleen tijd en energie, en dan zo dat je er ook een heleboel energie van krijgt.
Erwin Wijman, door marketingorganisatie NIMA bestempeld als de hofschrijver van het vak, schreef eerder de bestsellers ‘Zo verkoop je alles; Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt’ en ‘De verkoopmaffia; Waarom aardig zijn beter verkoopt’.
marketing verkopen persoonlijke branding personal branding klantrelaties klantrelatie gratis reclame social media gratis publiciteit networking netwerken ondernemerschap content marketing communicatie persoonlijke benadering klantenservice authenticiteit klantgerichtheid persoonlijke verkoop storytelling zzp offline marketing online marketing prijsstrategie vertrouwen opbouwen webcare waardepropositie prijsstrategieën email marketing pitchen conversieoptimalisatie contentcreatie medewerkers evenementenmarketing website optimalisatie offerteschrijven websiteoptimalisatie klantbehoud telefonische verkoop emailmarketing offerte google ads events tekstschrijven videomarketing personeelswerving contentmarketing merkversterking linkedin strategie teksschrijven podcasting crisismanagement onderhandelen psychologie telefonische acquisitie boek schrijven visitekaartje business scaling schaalbaarheid klantfeedback netwerk pitch naamsbekendheid homepage klantbeloften visitekaartjes webshoppsychologie