OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2308851

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    12 resultaten
    recensie
    Coaching en trainen
    9 juli 2018
    Martijn Anderson
    3-4 minuten leestijd
    In 2014 ging het Nederlands Elftal met brons naar huis na afloop van het Wereldkampioenschap voetbal in Brazilië. De weg er naartoe is door Hugo Logtenberg knap beschreven in De hand van Van Gaal.
    recensie
    Communicatie en media
    6 juli 2018
    Martijn Anderson
    1-2 minuten leestijd
    Is het mogelijk om 43 belangrijke theorieën in de geschiedenis van de communicatie samen te vatten in 86 pagina's? En dan geen A4-tjes maar bladzijden zo groot dat het boekje in je binnenzak past?
    recensie
    Organisatiekunde
    18 oktober 2017
    Martijn Anderson
    3-4 minuten leestijd
    StoryDoing voor organisaties is hèt naslagwerk voor organisaties die gedane klantbeloftes willen nakomen èn verzilveren. Ook organisaties die nog geen idee hebben hoe ze zich kunnen onderscheiden worden in het boek op weg geholpen.
    recensie
    Marketing
    4 juli 2017
    Martijn Anderson
    3-4 minuten leestijd
    Customer Journey Optimalisatie is een overzichtelijk, niet te dik boek voor wie wil weten wat de customer journey is en voor wie wil ontdekken hoe hij/ zij de customer journey van zijn/ haar klanten kan optimaliseren.
    recensie
    Strategisch management
    22 mei 2017
    Martijn Anderson
    3-4 minuten leestijd
    In zijn nieuwste boek vertelt  Gijs van Wulfen ons over nut en noodzaak van innovatie binnen je bedrijf. De achterkant van Innoveer jezelf belooft een praktisch 6-stappenplan om jezelf en je werk te innoveren.
    recensie
    Psychologie
    6 april 2017
    Martijn Anderson
    2-3 minuten leestijd
    Het boek MINDF*CK van Victor Mids en Oscar Verpoort is zo goed dat het zichzelf kan laten verdwijnen. Om vervolgens weer - geheel onverwachts ;) - te verschijnen in de kamer van mijn zoon.
    recensie
    Coaching en trainen
    6 januari 2017
    Martijn Anderson
    2-3 minuten leestijd
    Op zolder staat bij mij thuis een grote kast met spellen, vaak ingepakt in een grote doos. Een doos die, als je hem openmaakt, vooral vol zit met lucht. Wij - jij en ik - kopen vaak letterlijk lucht.
    recensie
    Algemeen management
    19 oktober 2016
    Martijn Anderson
    3-4 minuten leestijd
    Wie met- en voor mensen werkt en zich wil laten inspireren, of dat nou in de automotive branche, de zorgsector of een kapsalon is, kan veel inspiratie halen uit de hospitality industrie. Het lezen van De zeven regels van meneer Reimers, opgetekend uit de mond van een doorgewinterde hospitality veteraan zoals meneer Reimers, is dan ook een aanrader.
    recensie
    Internet en social media
    10 oktober 2016
    Martijn Anderson
    2-4 minuten leestijd
    De Amerikaanse Brenda Bernstein is professioneel ‘Resume & LinkedIn Profile Writer’ en auteur van het boek Maak een KILLER LinkedIn-profiel.
    recensie
    Marketing
    23 september 2016
    Martijn Anderson
    Een paar simpele handelingen op de smartphone uitvoeren. Meer hoeft een gast of klant van uw organisatie niet te doen om zijn ongezouten mening over uw organisatie de wereld in te sturen. Het drenken van uw product (diensten, goederen) in een alles lekker makende marketingsaus gaat daarom al een tijdje niet meer op.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    22 februari 2013
    Martijn Anderson
    Over de werking van het brein is veel gezegd en geschreven. 'Breinwijzer' van John Cliteur serveert de krenten uit de pap. Inclusief een paar goed bewaarde geheime ingrediënten.
    recensie
    Strategisch management
    27 juni 2012
    Martijn Anderson
    Het boek 'Nieuwe producten en diensten bedenken' van Gijs van Wulfen vormt een compleet naslagwerk voor wie zijn of haar product wil vernieuwen of een geheel nieuw product wil ontwikkelen. Rode draad vormt de VOORT-innovatiemethode. Het geheel is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden en –ervaringen.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden