Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Er zijn veel ideeën rondom klantcontact en klantrelaties. Het was ooit b2b en b2c nu vooral human2human. En hier over worden dan ook veel boeken geschreven . Wat beschrijven deze boeken dan? Iets meer dan het verhaal dat klantcontact belangrijk is?

Rein Hof | 26 juni 2015

Het boek – dat reeds in de top van managementboeken heeft gestaan – beschrijft op een inspirerende en makkelijk leesbare manier de visie van Daniëlle de Jonge over dit onderwerp. Onderscheidend verkopen, met échte aandacht. En dat in een helder en strak boek. Drie hoofdstukken tonen een duidelijke opbouw: Klanten vinden, hebben, behouden.. Ik heb veel gelezen over zaken die ik ook via andere kanalen al gezien heb. Dus: nieuw? Neen. Maar er staat tegen over dat de voorbeelden die worden aangehaald op een zeer onderhoudende manier zijn beschreven. Goede voorbeelden van hoe zaken niet moeten. En – gelukkig – ook hoe het wel kan... Wat maakt het onderscheid? Wanneer gaat deze klant wél met je in zee? Het onderdeel Human2Human, zegt: mens naar mens en wordt bij ieder onderdeel betrokken. En bij ieder hoofdstuk is dit ook een key deel van het verhaal. Het boek is vlot geschreven, vlot leesbaar met mooie voorbeelden. Dus wanneer jij je wilt oriënteren en aan het nadenken bent. Een absolute aanrader! Deze recensie verscheen eerder op SocialMedia.nl.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden