Filteren
Trefwoord
51 resultaten
e-bookNederlands200 blz.9789082634709
3e druk
1-7-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. Meer
gebondenNederlands208 blz.9789089657046
1e druk
23-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Negen van de tien ondernemers is binnen tien jaar uit business. 63% verdient minder dan het minimumloon. Bizar! Aan hard werken ligt het meestal niet. Meer
gebondenNederlands324 blz.9789089656735
2e druk
16-1-2023
Werkelijk elke ondernemer is ernaar op zoek: de formule om zijn bedrijf echt te laten groeien. Niet de gebruikelijke procentjes per jaar, maar exponentieel. Meer
gebondenNederlands175 blz.9789464918335
1e druk
31-3-2025
In '3-0 Achter' deelt Serkan Gözmen zijn inspirerende verhaal over hoe hij, ondanks een achterstand vanwege zijn achtergrond en beperkte middelen, een succesvol miljoenenbedrijf wist op te bouwen. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789464375787
1e druk
11-8-2022
Anneloes Zuiderveen laat zien dat je helemaal geen zichtbaarheidsprobleem hebt. Dat is één van de valkuilen waarover zij in dit boek vertelt, met praktische voorbeelden
van haar klanten én van haar eigen ondernemingen. Meer
e-bookNederlands279 blz.9789462038813
1e druk
9-6-2015
andere uitgaves beschikbaar
Het 'Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk' laat zien hoe je een zeer winstgevende en waarde biedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Meer
gebondenNederlands224 blz.9789090386140
1e druk
3-4-2025
Jouw bedrijf is tot iets in staat wat geen enkel ander bedrijf kan. En zodra je dat haast oneerlijke voordeel kunt grijpen, opent het de deur naar ongekende groeikansen. Meer
gebondenNederlands136 blz.9789492528506
1e druk
Om ondernemers te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten. Meer
56% KORTING
paperbackNederlands138 blz.9789082963106
1e druk
4-1-2019
Mark Soons laat in dit verhaal zien welke veel voorkomende denkfouten er worden gemaakt door sales medewerkers en ondernemers tijdens intakes en verkoopgesprekken en hoe je deze links kunt laten liggen. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789463010733
1e druk
16-11-2017
Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789083269009
1e druk
31-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dennis van den Berge laat zijn gevoel vaak spreken en dat heeft hem tot nu toe een prachtig bedrijf opgeleverd waar hij elke dag met plezier werkt. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789082203257
1e druk
5-7-2016
Leer hoe je een langdurige relatie met je potentiële klanten opbouwt en hoe je meer omzet genereert door slimmer te communiceren met behulp van een beproefde strategie. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089657404
1e druk
7-6-2024
Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789490969240
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Meer
paperbackNederlands279 blz.9789462037519
1e druk
9-6-2015
andere uitgaves beschikbaar
Het 'Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk' laat zien hoe je een zeer winstgevende en waarde biedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Meer
e-bookNederlands112 blz.9789461264046
1e druk
6-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit. Meer
gebondenEngels286 blz.9780470487853
1e druk
Joseph Jaffe leert u hoe u uw bestaande klanten transformeert tot uw verkopers. Hij ontwikkelde het 'flipped funnel'-model. Daarnaast legt Jaffe uit hoe u digitale en sociale media-instrumenten het beste invoert en combineert. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789400508989
1e druk
25-7-2017
Hacking Growth is een toegankelijk en praktisch handboek dat teams en organisaties uit alle bedrijfstakken kunnen gebruiken om hun klantenkring en marktaandeel te vergroten. Meer
paperbackEngels191 blz.9780857085627
1e druk
23-5-2014
'Gear Up' is een fraai vormgegeven, boeiend en praktisch werkboek voor iedereen die van de grond af een onderneming wil opbouwen of een bestaande onderneming wil laten groeien. Meer
gebondenEngels260 blz.9781787423022
2e druk
30-9-2020
It aims to help partners understand what they can - and what they should not - do to chart the course of their firm most effectively, and covers current topics such as digitalisation and the emergence of new competitors from outside the market. Meer