Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Online marketing expert

In een week

Gebonden Nederlands 2013 9789055942824
Verkooppositie 1389153 dagen in de top 100
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Hoe behaalt u als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereert u kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet u inzetten? Welke juist niet? Hoe zorgt u voor een optimale conversie op uw website? Hoe ontwikkelt en onderhoudt u succesvolle socialmediaprofielen? Hoe adverteert u op Google, Facebook en Twitter? Hoe bereikt u mensen op hun smartphone?

Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachinemarketing tot en met affiliate marketing en socialmediamarketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location-based marketing komen uitgebreid aan de orde. De auteur beschrijft bovendien hoe de eigen website voor conversie en social media kan worden geoptimaliseerd. Een onmisbaar boek voor iedereen die online succes wil boeken.

Specificaties

ISBN13:9789055942824
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:164
Uitgever:Scriptum
Druk:1
Verschijningsdatum:10-10-2018

Lezersrecensies

4.5 van de 5
11 stemmen
7
3
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jeroen Bertrams

Jeroen adviseert bedrijven over digitale strategie en (online) groei. Daarnaast is hij een actieve angel investeerder met meer dan tweehonderd investeringen, met name in de Verenigde Staten. Met bijna twintig jaar ervaring kent Jeroen het online kanaal als geen ander. Met zijn werk won hij diverse internationale prijzen. Hij behoorde tot de eerste drie gebruikers van Google Adwords, was in Nederland één van de eerste gebruikers van Google Adsense en introduceerde social media marketing bij grote bedrijven. Naast zijn werk als adviseur stond hij zelf aan de basis van diverse internetbedrijven - waaronder een bedrijf dat pionierde in online lead generatie voor banken en verzekeraars - en was in 2000 de eerste tech blogger in Nederland. Hij is auteur van negen managementboeken over online strategie en social media en was eerder voorzitter van de Examencommissie Online Marketing bij SRM.

Andere boeken door Jeroen Bertrams

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1 Vormen van online marketing
1. Zoekmachine marketing
2. Zoekmachine optimalisatie
3. Affiliate marketing
4. Facebook marketing
5. Twitter marketing
6. LinkedIn marketing
7. E-mail marketing
8. Mobile marketing
9. Display advertising
10. Realtime bidding
11. Retargeting
12. YouTube
13. Pinterest
14. Slideshare
15. Location based marketing
16. Content marketing
17. Gamification
18. Weblog marketing
19. Free publicity
20. Crowdfunding en crowdsourcing
21. Webcare

Deel 2 Online marketingcampagnes
22. Afrekenmodellen
23. Een campagne ontwikkelen
24. Conversie-attributie en ontdubbeling

Deel 3 De eigen website optimaliseren
25. Landingspagina's
26. Conversie maximaliseren
27. Website sociaal maken
28. Analytics

Nawoord

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online marketing expert