Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het inspiratieboek voor klanthousiasme

Een enthousiaste klant heeft een verhaal!

Paperback Nederlands 2013 9789082067606
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Klanthousiasme voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega's en klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig bedrijfs- en afdelingsplannen.

De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: u inspireren op het gebied van Klanthousiasme.

Volgens de schrijver wordt te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Acteren en coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?

Het boek is opgebouwd uit zes succesfactoren voor Klanthousiasme. Iedere succesfactor bestaat uit meerdere verhalen. Net als een enthousiaste Klant, die heeft ook altijd een verhaal en vertelt de ervaring(en) graag door.

Specificaties

ISBN13:9789082067606
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:152
Druk:1
Verschijningsdatum:4-8-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (3)

Het inspiratieboek voor klanthousiasme
Ian van der Pool | 15 augustus 2013
Hebben uw medewerkers plezier in hun werk? Nee? Dat is dan niet zo mooi, want juist een medewerker (of leverancier) die het naar zijn zin heeft presteert beter en kan het verschil maken tussen een tevreden en een enthousiaste klant.
Lees verder
Het inspiratieboek voor klanthousiasme
Koos Groenewoud | 14 augustus 2013
Mensen die Feike Cats en zijn bedrijf 'Houden van Klanten' niet kennen zullen zich bij het lezen van de titel niet realiseren dat de titel 'klanthousiasme' verband houdt met de naam van zijn bedrijf, in combinatie met het woord Enthousiasme.
Lees verder
Het inspiratieboek voor klanthousiasme
Werner Roest | 13 augustus 2013
Met bijzonder veel plezier heb ik Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme gelezen. Feike had me gewaarschuwd om het niet in één keer te doen, maar die waarschuwing heb ik in de wind geslagen. Eenmaal begonnen, kon ik niet meer stoppen.
Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Inspireer de verkoper
Justin van Lopik 1 augustus 2013 Het is een mooie locatie voor een boekpresentatie: Het Kasteel in Spangen. Voor wie het niet weet: dat is het stadion van de oudste voetbalclub van ons land: Sparta. Het is een mooie dag en de presentatie van Het inspiratieboek voor klanthousiasme van Feike Cats is dan ook goedbezocht.

Over Feike Cats

Feike Cats is Klanthousiasme- en Verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van presentaties, workshops en inspiratiesessies. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers. Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen. Verleuken, iets dat volgens Feike niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht, is volgens Feike een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden. Hij ziet Verleuken als perfect middel om het doel (Klanthousiasme) te realiseren. Feike Cats is schrijver van de boeken "Theorie bestaat niet! (2004)", "Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013)", "Verleuken kan iedereen (2017)", “365 dagen Klanthousiasme (2018)” en “Klanthousiasme komt van binnen” (2021). De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en Verleuken en staan vol met praktische tips & trucs. Uitgangspunt van Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over de product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als Ambassadeur op te treden. Cats gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft Cats Klant altijd met een hoofdletter.

Andere boeken door Feike Cats

Inhoudsopgave

Inleiding

Succesfactor 1. Een enthousiaste Klant heeft een verhaal
Succesfactor 2. Het plezier van Klanthousiasme
Succesfactor 3. Klantvriendelijk / Klantgerichtheid
Succesfactor 4. Een tevreden Klant / Een enthousiaste Klant
Succesfactor 5. Liever een compliment dan een klacht
Succesfactor 6. Jij kan het verschil maken

Wat zou het lekker zijn zonder klanten
Aantekeningen
Geraadpleegde literatuur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het inspiratieboek voor klanthousiasme