
Lees verder
Drs. ing. Wessel Berkman heeft sinds 1999 ervaring in commerciele optimalisatie. Hij is oprichter van The Brown Paper Company, De Commerciele Revoultie, The Social Selling Company en Employee Growth Factory. Zijn organisaties laten zich graag afrekenen op de behaalde meetbare duurzame resultaten. Naast dit werk schrijft hij boeken en houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling.
Meer over Wessel BerkmanEen nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen
De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.
Met LEVEL 3 sales ben je een structureel en meetbaar onderdeel van het realiseren en overtreffen van de dromen/ambities van je klant.
On- en offline LEVEL 3 sales geeft energie, het vergroot de klant- én de medewerkerstevredenheid en het verbetert het onderscheidend vermogen van jullie organisatie. Hiermee maak je het verschil en genereer je meer omzet met hogere marge.
Dit boek over de inmiddels ruimschoots beproefde LEVEL 3 filosofie, Commerciële LEVEL 3 Blueprint en executieroute geeft je naast theoretische inzichten ook praktische tips om LEVEL 3 sales direct te laten werken binnen je organisatie. Ga aan de slag met een nieuwe dagelijkse on- en offline teamroutine in LEVEL 3 sales. Want je weet: je groeit pas als je het toepast! Wat levert LEVEL 3 sales voor jullie organisatie op? En jezelf?
verkopen klantgerichtheid onderscheidend vermogen sales commerciële strategie level 3 sales klantambities commerciële blueprint commerciële executie droomklanten latente pijn social selling organische groei klantsuccesportfolio droomoplossing klantproces fan4fan marketing salesart ondernemen commerciële academie online verkoopstrategieën klantrelatie offline verkoopstrategieën leadgeneratie teamontwikkeling tenders persoonlijke ontwikkeling netwerken management organisatie content marketing commerciële cultuur pitch b2b verkoop unique buying reasons b2c verkoop medewerkersbetrokkenheid employee growth marktonderscheiding
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books