Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Gastgevers in Geluk

In zeven stappen naar hartverwarmende hospitality

Audio-download Mp3 Nederlands 2016 2e druk 9789462552432
1
Voormalig Nr. 1Totaal 41 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Direct te downloaden

Samenvatting

Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat? Teruglustige Gasten! Gasten die niet meer naar huis willen.

Luc van Bussel geeft service en nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als 'Bereikrijk', 'Binnenvoelbaar', 'Luistergevig'. 'Oplosselijk', 'Verrasvast', 'Verwenzaam' en 'Teruglustig'. Het boek is beste bewijs dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat persoonlijke ontmoetingen de echte verbinding vormen in een digitale samenleving. Luc van Bussel kondigt een nieuwe service revolutie aan als opvolger van de digitale revoltutie en roept op tot een Partij van de Gastvrijheid.

Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor ondernemers, directies, managers en leidinggevenden op zoek naar teruglustige gasten en klanten. In een digitale samenleving worden persoonlijke ontmoetingen 'heftig' en zijn nieuwe gastgevers gevraagd. In zijn zoektocht naar hartverwarmende gastgevers deelt Luc van Bussel zijn ervaringen en bevindingen bij de nieuwe generatie.

Gastgevers in Geluk laat dertig schrijvers aan het woord waaronder Gerard van Vliet (Directeur NCD), Philip van Mountford (CEO Hunkemoller), Peter Verhoeven (Managing Director Booking.com), Bob Hutten (CEO Hutten Catering Groep), Walter Seib (CEO HMSHost International), Paul Geraeds (CEO Bakker.com), Erik Bemelmans (Managing Partner Fan Factory), Bas van der Veldt (CEO Afas), Jaap Bressers (Auteur 'Waar een wiel is, is een weg), Danielle Braun (Auteur De Corporate Tribe 'Managementboek van het Jaar 2016), Bruno Rouffaer (Professor Business School La Catholica Lima/Peru & auteur 'No Way'), Rob Hermans (CEO Fletcher), Mark Haak Wegmann (CEO Center Parcs Europe), Robert Visser (Directeur Albron Leisure), Miranda Hesselmans (Directeur/Eigenaar Martinair Party Service), Gabriella Esselbrugge (Koninklijke Horeca Nederland), Lucien van de Veerdonk (Directeur Berghotel Amersfoort & Airport Hotel Rotterdam), Ingrid van der Wal-Koek (Directeur Regardz Meeting Centers), Barbara Franse (Directeur Agfra Holding), Melissa van Gestel (CEO Benify), Charles van Goch (CEO Mise en Place & HotelloTop), Job Heilijgers (Oprichter Regardz) en de directies van Hotelscholen in de Benelux: Susanne Stolte (Hotelschool Den Haag), Ad Smits (Hotelschool Maastricht), Mark Duthler (Directeur/Eigenaar Hogeschool Tio), Gienke Osinga (Directeur NHTV Breda), Klaas-Wybo van der Hoek (Vice-Voorzitter Stenden Hogeschool) en Sarah De Ridder (Opleidingshoofd Erasmushogeschool Brussel).

Deze dertig gastschrijvers maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.

Specificaties

ISBN13:9789462552432
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Aantal pagina's:200
Uitgever:Bookora
Druk:2
Verschijningsdatum:8-12-2016
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Gastgevers in Geluk - 'Ik heb genoten'
Ineke Smits | 9 januari 2018
Alleen mensen kunnen een écht verschil maken. Waar of niet waar? Het geldt in ieder geval zeker in de hospitalitybusiness. Het boek Gastgevers in Geluk geeft een inkijkje in de persoonlijke werk- en leefomgeving van Luc van Bussel, waarin gastvrijheid een grote rol speelt.
Lees verder
recensie
Gastgevers in Geluk - In zeven stappen naar hartverwarmende hospitality
Sjors van Leeuwen | 6 februari 2017
Het lijkt een paradox. In een wereld die snel digitaliseert neemt de behoefte aan persoonlijke ontmoetingen toe en wordt de kwaliteit van het persoonlijk contact steeds belangrijker. Vooral voor dienstverlenende organisaties en wie is dat tegenwoordig niet? Het boek Gastgevers in Geluk neemt je mee op reis en ontrafelt het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid met teruglustige gasten.
Lees verder

Lezersrecensies

4.6 van de 5
21 stemmen
18
1
0
1
1

Interviews en artikelen (1)

preview
Gastgevers in Geluk - Een hospitality management roman
Luc van Bussel 9 december 2016 We leven in wonderbaarlijke tijden, waarin niets meer onmogelijk lijkt te zijn. Twitter brengt ons de dagelijkse nieuwtjes, Facebook laat ons de beste kant zien van onszelf en WhatsApp houdt ons dag en nacht wakker.

Over Luc van Bussel

Luc van Bussel is een internationale gastvrijheidsdeskundige met een unieke formule. Als veelgevraagd spreker inspireert hij bedrijven en organisaties met zijn visie en formule op menselijke verbinding in een gedigitaliseerde, kunstmatige wereld. Zijn nieuwste boek, Samen Gastvrij is een biografische managementroman waarin hij persoonlijke verhalen, inzichten en levenslessen deelt. Het boek, de opvolger van de bestseller Gastgevers in Geluk, roept op tot een gastvrijere maatschappij waarin verbinding en wederzijds begrip de basis vormen. Luc beschouwt gastvrijheid als het bindmiddel voor een samenleving en de succesfactor voor bedrijven. “Gastvrijheid is de 'Pritt' voor een gepolariseerde samenleving.  Met zijn lezingen brengt Luc een krachtige boodschap die uitgaat van een eenvoudige, maar diepe waarheid: “Als alles digitaal wordt, maakt mensentaal weer het verschil.” Zijn zevenstappenformule geeft een helder en diep inzicht in het proces van menselijke, duurzame verbindingen. Luc legt letterlijk het woord 're-latie' tot in ieder detail uit.  Luc, geboren en getogen in het Vlaamse Leut, studeerde Hospitality Management aan de Erasmushogeschool in Brussel en aan Cornell University in New York. Hij werd geboren in Hotel Germaine en werd de innovator van Center Parcs in de jaren negentig. Zijn lezingen en boeken bieden een kompas voor een tijd waarin menselijke warmte en verbinding steeds belangrijker worden als tegenwicht voor de digitalisering.

Andere boeken door Luc van Bussel

Inhoudsopgave

Er bestaat geen inhoudsopgave voor dit boek

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Gastgevers in Geluk