
Lees verder
Berith Spoelstra is zelfstandig consultant in klantbehoud met ruim achttien jaar ervaring als retentiespecialist bij vooraanstaande bedrijven (Essent, E.ON, VodafoneZiggo). Sinds Berith in 2022 besloot voor zichzelf te beginnen, heeft ze zich snel opgewerkt tot een toonaangevende autoriteit op het gebied van klantbehoud. In 2023 is ze uitgeroepen tot starter van het jaar door ZZP-Nederland.
Meer over Berith SpoelstraKlantverlies is onvermijdelijk in elk bedrijf, maar hoe een organisatie ermee omgaat, kan een groot verschil maken. Verliest jouw organisatie ook klanten en wil je weten wat je kan doen om dit te voorkomen? Dan is dit boek een must voor jouw boekenkast.
Berith maakt het ogenschijnlijke lastige onderwerp van retentiemanagement bespreekbaar. Dit boek is niet theoretisch maar juist heel praktisch. Aan de hand van herkenbare situaties en voorbeelden van zowel organisaties als klanten laat ze zien wat je kan doen om klanten te behouden en klantverlies te minimaliseren.
De twintig hoofdstukken in dit boek nemen je stap voor stap mee in de wereld van klantverliespreventie. Je krijgt antwoorden op vragen zoals:
- Hoe belangrijk is klantbehoud?
- Hoe gevaarlijk kan kantverlies zijn?
- Hoe kom je achter de werkelijke opzegreden?
- Hoe kan je klantverlies voorspellen?
- Hoe maak je van vertrekkende klanten ambassadeurs?
De opdrachten en oefeningen zorgen ervoor dat je meteen aan de slag kunt. Ontdek ook de extra’s in de boekbonus, zoals worksheets en handige formats.
"Een must-read voor elke ondernemer of commercieel leidinggevende (ook verkoop!) die de waarde van bestaande klanten wil maximaliseren en een blijvende impact wil creëren." - Tim Heinen, Commercial Director Benelux, Trusted Shops
klantretentie klantbehoud klantverlies draaideurklanten klantloyaliteit relatiebeheer mkb klantonboarding klantervaring commercie marketing customer journey acquisitie nps klantbinding klantfeedback abonnementsmodellen klanttevredenheid lock-in klantgerichtheid klantcontact b2b vertrekredenen vertrekindicatoren proactiviteit klantwaarde winback klantenprofiel klantenbeheer churn relatiemanagement klantdata klantsignalen klantsegmentatie klantcommunicatie ondernemen verkopen klantfocus crm
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books