Filteren
Trefwoord
28 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789462909748
3e druk
16-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
L4L verleent morele en juridische bijstand aan advocaten die in de uitoefening van hun werk worden bedreigd of vervolgd of aan advocatenorganisaties die voor deze advocaten in de bres springen of hen vertegenwoordigen. Meer
gebondenNederlands424 blz.9789013153965
1e druk
22-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Handboek WWFT is het eerste handboek in Nederland op het gebied van de Wet ter voorkoming van witwassen en terrorisme (WWFT), waarmee het een helder overzicht biedt van de WWFT-verplichtingen. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789079399703
1e druk
In dit boek deelt Truus Koppelaar-Noort haar kennis en ervaring met de lezer. Zij laat zien dat marketing niet saai is, maar juist voortdurend in beweging is. Meer
42% KORTING
paperbackNederlands72 blz.9789013145106
1e druk
21-7-2017
Deze uitgave bevat een compilatie van een aantal inleidingen en de dynamische discussie hierover op een recente debatmiddag van het ZIFO. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789083332086
1e druk
6-11-2024
In dit boek zijn 100 veel voorkomende juridische structuren opgenomen, bedoeld als voorbeeld om aan te geven wie UBO is én op welke grondslag inschrijving in het Nederlandse UBO-register moet plaatsvinden. Meer
paperbackNederlands770 blz.9789083247502
1e druk
15-8-2022
De belangrijkste jurisprudentie op WWFT-gebied is in kaart gebracht voor alle type poortwachters. Meer
gebondenNederlands468 blz.9789013157697
3e druk
16-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze praktische gids biedt een diepgaand en actueel overzicht van de wet- en regelgeving die op de Nederlandse trustsector van toepassing is. Meer
paperbackEngels292 blz.9781118615843
1e druk
30-11-2013
Goede data analyse kan marketingprofessionals helpen om verkooptrends te identificeren, slimmere marketingcampagnes te ontwikkelen en de impact van campagnes beter te meten. Meer
gebondenEngels185 blz.9783319206059
1e druk
3-9-2015
Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058758910
1e druk
8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789001853204
9e druk
21-8-2018
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789001078409
2e druk
15-12-2022
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. Meer
paperbackNederlands268 blz.9789024400577
4e druk
1-9-2021
Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Meer
57% KORTING
e-bookNederlands268 blz.9789013146127
3e druk
22-8-2018
andere uitgaves beschikbaar
Deze uitgave behandelt niet alleen de compliancefunctie en haar organisatorische inbedding, maar ook de taken en verantwoordelijkheden van de compliance officer. Meer
paperbackEngels128 blz.9789463838689
1e druk
24-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
This book is full of inspiring, actionable examples, that reveal how major brands have tackled their High-Value Customer marketing. It brings hands-on tips and tricks to develop a High-Value Customer journey. Meer
gebondenNederlands388 blz.9789001292782
3e druk
10-8-2021
Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789051890006
3e druk
8-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
L4L verleent morele en juridische bijstand aan advocaten die in de uitoefening van hun werk worden bedreigd of vervolgd of aan advocatenorganisaties die voor deze advocaten in de bres springen of hen vertegenwoordigen. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119047605
1e druk
3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. Meer