Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Zakelijke doelen bereiken met social media
Zakelijke doelen bereiken met social media
Marco Frijlink

Marco Frijlink is business developer en managing partner bij Budeco.
Marco draagt vanuit verschillende perspectieven bij aan het innoveren, internationaliseren en professionaliseren van organisaties.

Meer over de auteurs
Gratis naar seminar Zakelijke doelen bereiken met social media - 22 juni Justin van Lopik 17 juni 2016 Op 13 december verscheen Zakelijke doelen bereiken met social media. Het eerste boek waarin op een heldere manier wordt uitgelegd wat voor type social media activiteiten horen bij welk businessdoel. Want als je doel bijvoorbeeld is om je naamsbekendheid te vergroten moet je heel andere dingen doen op social media dan wanneer je doel is om je reputatie te veranderen, of medewerkers te werven. Lees het volledige artikel
Marco Frijlink, Wilco Verdoold

Zakelijke doelen bereiken met social media

Vermeerderde editie

Paperback Nederlands 2020 11e druk 9789047007937
33 stemmen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 5534Hoogste positie: 16
Paperback | NL € 22,99 E-book | NL € 9,99
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
22,99
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Van lukraak naar doelgericht!

Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet wat je wilt en kunt bereiken? En wat je daarvoor moet doen?

Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media moet ontplooien om dat doel te realiseren.

Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk toegepast. Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.

"'Zakelijke doelen bereiken met social media' neemt de lezer mee naar de basis en komt vervolgens met praktische handvatten. Een aanrader voor iedereen die sociale media wil inzetten in de eigen organisatie." - Marco Derksen, oprichter/partner Marketingfacts

"Met deze aanpak hebben wij heel goed kunnen bepalen wat voor ons hoofd- en wat bijzaken zijn en wat we wel en niet moeten doen. Daardoor lukt het met overzienbare inspanning social media te gebruiken ten behoeve van onze belangrijkste doelstellingen: preventie, kwaliteit van leven en fondsenwerving." - Marieke Schouten, medewerker online communicatie Nederlandse Brandwonden Stichting

"Door gebruik te maken van deze aanpak slagen we erin duidelijk richting te geven aan onze social media activiteiten en ze aan te laten sluiten bij onze bedrijfsdoelen. Daardoor werken we efficiënt en zien we ook daadwerkelijk de resultaten van onze inspanningen!" - Diane van Veen, Communicatiemanager Gispen International

Trefwoorden

social media   zakelijke doelen   businessmodel   ondernemerschap   marketing   communicatie   online marketing   strategie   klantenservice   klantrelaties   contentmarketing   klantenbinding   content marketing   conversie   leadgeneratie   internetmarketing   webcare   naamsbekendheid   online adverteren   merkreputatie   transparantie   monitoring   mond-tot-mondreclame   online reputatie   netwerken   contentcreatie   merkpositionering   doelgroepbenadering   medewerkersbetrokkenheid   social listening  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789047007937
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Business Contact
Druk:11
Verschijningsdatum:24-4-2020
Hoofdrubriek:Internet en social media, Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
Zakelijke doelen bereiken met social media
Richard Vermeer | 13 september 2016
Zakelijke doelen bereiken met social media van Marco Frijlink en Wilco Verdoold, leest prettig. Voor managers of bestuurders die niet dagelijks in aanraking komen met social media marketing biedt dit boek een goede basis.
Lees verder
recensie
Zakelijke doelen bereiken met social media
Daniëlle de Jonge | 29 januari 2016
Ieder zichzelf serieus nemend bedrijf weet dat het gebruik van social media broodnodig is. Dus zorgt u er maar beter voor dat u het optimaal inzet. Op zo’n manier dat het bijdraagt aan de doelstellingen die u met uw organisatie voor ogen heeft.
Lees verder

Lezersrecensies

4.6 van de 5
33 stemmen
30
0
0
0
3
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Gratis naar seminar Zakelijke doelen bereiken met social media - 22 juni
Justin van Lopik 17 juni 2016 Op 13 december verscheen Zakelijke doelen bereiken met social media. Het eerste boek waarin op een heldere manier wordt uitgelegd wat voor type social media activiteiten horen bij welk businessdoel. Want als je doel bijvoorbeeld is om je naamsbekendheid te vergroten moet je heel andere dingen doen op social media dan wanneer je doel is om je reputatie te veranderen, of medewerkers te werven.
Artikel lezen
opinie
Geboekstaafd - De top 3 van Marco Frijlink
Nienke van Oeveren 2 mei 2016 Marco Frijlink is mede-eigenaar van Budeco, the business development company: een bureau gespecialiseerd in online marketing. Hij is gefascineerd door de vraag: waarom? Waarom gedragen mensen zich zoals ze doen en wat kan je doen om dat te beïnvloeden. Drie boeken die een begin van een antwoord geven:
Artikel lezen
preview
Preview - Zakelijke doelen bereiken met social media
Marco Frijlink 11 december 2015 Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken. Waarom dat werkt leggen de auteurs uit in hun preview op Zakelijke doelen bereiken met social media.
Artikel lezen

Over Marco Frijlink

Marco Frijlink is business developer en managing partner bij Budeco. Marco draagt vanuit verschillende perspectieven bij aan het innoveren, internationaliseren en professionaliseren van organisaties. Naast een ruime bedrijfskundige en marketing kennis en ervaring, heeft hij ook een gedegen achtergrond in het ontwikkelen en vermarkten van internationale business. Daarnaast heeft hij uitgebreide (internationale) ervaring met onder andere service development, (online) marketing, strategieontwikkeling, team- en partner ontwikkeling. Hij creëert graag energie door mensen te inspireren tot vernieuwing. Daarbij focust hij in het bijzonder op het formuleren en realiseren van bedrijfsdoelstellingen. www.budeco.nl

Andere boeken door Marco Frijlink

Bekijk alle boeken

Over Wilco Verdoold

Wilco Verdoold is register marketeer, digitaal strateeg, auteur en spreker. Hij heeft meer dan 20 jaar marketingervaring, zowel bij bureaus als bij eindklanten. Sinds eind 2019 werkt hij als CMO bij CopyRobin – copywriting as a service. Wilco is o.a. auteur van het managementboek: “Zakelijke doelen bereiken met social media”, een evergreen die sinds het verschijnen in 2015 al meer dan 300 dagen in de top 100 van managementboek stond. Hij blogt en schrijft, maar is op zijn best als spreker. Digital marketing kent voor hem geen geheimen. Van social media en online advertising, tot conversieoptimalisatie en contentmarketing. Ook wordt hij veel gevraagd zijn kennis en ervaring rondom trends en ontwikkelingen te delen.

Andere boeken door Wilco Verdoold

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Social media van 1954 tot nu
2. Wat is content?
3. Online en social adverteren
4. Gerichte inzet van social media
5. Twaalf zakelijke doelen
6. Activiteiten op social media
7. En dan nu aan de slag
8. Wat is je ambitieniveau?
9. Tools voor social media

Bijlage
Dankbetuiging
Literatuur

Aanbevolen live events...

donderdag 02-10-2025

Strategisch veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Toegepast rekenen voor zorg en verpleging
    Ron Groothuis
    Toegepast rekenen voor zorg en verpleging
    € 34,95
  • Jellema 12B Uitvoeren / De organisatie
    Jellema
    Jellema 12B Uitvoeren / De organisatie
    € 94,95
  • It Infrastructure Architecture - Infrastructure Building Blocks and Concepts Third Edition
    Sjaak Laan
    It Infrastructure Architecture - Infrastructure Building Blocks and Concepts Third Edition
    € 66,04
  • Elektrotechniek 1MK Kernboek
    H. Frericks
    Elektrotechniek 1MK Kernboek
    € 70,20
  • Essence of Systems Analysis and Design
    Priti Srinivas Sajja
    Essence of Systems Analysis and Design
    € 90,99
  • Montage en Onderhoud 1 Kernboek
    A. Drost
    Montage en Onderhoud 1 Kernboek
    € 73,80

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zakelijke doelen bereiken met social media

        Zakelijke doelen bereiken met social media
        Marco Frijlink , Wilco Verdoold
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Zakelijke doelen bereiken met social media

        Verwijder uw beoordeling