Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

When digital becomes human

Klantrelaties in transformatie

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 9789401419031
1
Voormalig #1Totaal 7 dagen
Verkooppositie 158007 dagen als #1
Direct te downloaden

Samenvatting

Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.

Steven Van Belleghem:
"De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?"

"De klant wil technologie omwille van de efficiëntie, maar tegelijk moet het contact met bedrijven meer menselijk zijn. Hoe omgaan met deze paradox is dé uitdaging van de customer service. When Digital Becomes Human geeft visie en inspiratie over de transformaties die noodzakelijk zijn." - Chris Van Doorslaer, CEO Cartamundi

"Iedereen wil digitaal. Ja, tegenwoordig ook CEO’s. Maar dat lukt maar als het authentiek is, als je een stuk van jezelf in jouw digitale communicatie steekt en als je zelf een beetje digitaal DNA aanneemt. De link tussen digitaal en menselijk wordt op unieke manier beschreven in dit boek. Een absolute must-read voor elke moderne CEO. En zeker voor ouderwetse!" - Marc Coucke, CEO Omega Pharma

"'When Digital Becomes Human' gaat verder dan de klassieke theorieën over klantgerichtheid en over de toekomst. Het prikkelt de hersenen en dwingt bedrijven om 10 stappen verder te gaan in hun relatie met de klant. Het is een inspirerende read voor elke manager die zijn relatie met zijn klanten ernstig neemt." - Wiebe Draijer, CEO Rabobank

Specificaties

ISBN13:9789401419031
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:220
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:1-11-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

Peter Streefkerk | 4 maart 2015
Klantrelaties vormen een essentieel element voor het goed functioneren van de inkoop binnen een bedrijf of organisatie. Technologie speelt daarbij een steeds belangrijkere rol. Als inkopers merken we de gevolgen van deze voortschrijdende digitalisering.Lees verder
Angelina Hammond | 29 december 2014
Steven Van Belleghem, ook bekend van de bestsellers ‘De Conversation Manager’ en ‘De Conversation Company’ legt de vinger op de zere plek in zijn nieuwste boek: de klantenrelatie verandert tegenwoordig elke dag. ‘When digital becomes human’ vertelt het verhaal van het heden en de toekomst.Lees verder
Louis Thörig | 18 december 2014
In ‘When digital becomes human’ met de ondertitel ‘Klantrelaties in transformatie’ biedt Steven van Belleghem zijn toekomstvisie van de klantrelatie. De klant staat centraal, niet de interne organisatie van een bedrijf. Steven van Belleghems ‘When digital becomes human’ is gebaseerd op een combinatie van degelijk onderzoek en visie.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.7 van de 5
15 stemmen
12
2
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (4)

nieuws
Marketing Literatuurprijs 2015
Pierre Pieterse 29 oktober 2015 Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft 21 oktober de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt. Uit meer dan vijftig marketingboeken zijn elf boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015.
nieuws
Technology lovers
Nienke van Oeveren 16 december 2014 ‘We later de computer het shitty werk doen en doen zelf het fun werk.’ Dat is de ultrakorte samenvatting van de masterclass van Steven Van Belleghem, de laatste uit een reeks van vijf masterclasses over Marketing 3.0. Van Belleghem geeft prachtige, soms wat beangstigende voorbeelden van hoe de wereld eruit gaat zien. ‘Hoe ver gaat de digitalisatie? En wat is de rol van mensen?’
nieuws
Laatste oogst
Pierre Spaninks 15 december 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega's kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
interview
Steven Van Belleghem: ‘De klant krijgt de controle’
Hans van der Klis 5 november 2014 In zijn nieuwe boek When digital becomes human beschrijft Steven Van Belleghem welke impact de voortgaande digitalisering heeft op bedrijven en hun relaties met klanten. Bedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid, stelt Van Belleghem, en dat kan door toevoeging van de human touch. ‘Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch.’
Alle interviews en artikelen (4)

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), 'De Conversation Company', 'When digital becomes human' en 'The offer you can't refuse'. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

Inleiding

1. De klantenrelatie van de toekomst
2. Digital first = customer first
3. Een digitaal ecosysteem
4. Van selfservice naar automatisering
5. Niet big data, wel big relevance
6. De technologie wordt menselijk
7. Heartketing
8. De human touch
9. Crowdpower

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        When digital becomes human