
Lees verder
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemSuccesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering.
Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!
- Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie.
- Een compilatie van De conversation manager en De conversation company, aangevuld met de inleiding tot marketing.
- Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen
- Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.
marketing conversatiemarketing social media merkidentificatie digitale consument contentmarketing collaboratie customer experience activering conversatiepotentieel word-of-mouth bedrijfscultuur touchpoints communicatie marketingfundamenten merkentrouw online communities selfservice paid owned earned media co-creatie big data segmentatie targeting positionering search engine optimization net promotor score sticky content brandpurpose conversation manager concurrentiële voordelen marketingmix conversieoptimalisatie community management influence vs influencers swot-analyse vijfkrachtenmodel porter branded utility organic search intrinsieke motivatie gamification search engine advertising verwachtingsmanagement