
Lees verder
Robert Buisman is strateeg in B2B Marketing & Sales en Co-owner van Studio Interactive, Creatief Bureau voor Interactieve Videoconcepten. Daarnaast is hij Kwartiermaker bij de Dutch Innovation School, recensent voor Managementboek.nl en opinieblogger voor Marketingtribune.
Meer over Robert BuismanSucces behaal je niet meer door het spel efficiënter te spelen. Het speelveld is veranderd. Organisaties verliezen grip en leveren marktaandeel in aan branchevreemde pioniers.
Voor managers is het schakelen. Hoe maak je keuzes in de ontwrichtende en onzekere tussenperiode? Robert Buisman geeft drie schakelaars en een hoofdschakelaar, knoppen waaraan de B2B-manager kan draaien om de beste commerciële strategie te bepalen.
Het boek is zowel visionair als praktisch ingestoken met handvatten waarmee je direct aan de slag kunt. Met diverse praktijkcases van onder meer Manutan, EDF Luminus en Heijmans.
Het eerste Nederlandse boek over de commerciële omschakeling in de zakelijke markt!
Voor wie?
Directeuren en (commercieel) managers van middelgrote tot grote organisaties in de B2B. En iedereen met interesse in het vak van commercie.
'Van tijd tot tijd scherp geformuleerd, soms confronterende informatie, vragen die uitdagen tot reflectie van je zakelijke activiteiten: dit boek heeft het allemaal in zich.'
Daniëlle de Jonge – verkooptrainer, spreker en auteur
'Vanuit een brede maatschappelijke beschouwing presenteert Robert Buisman concrete aanbevelingen voor zakelijk succes in nieuwe tijden. Hij moedigt aan om te schakelen in denken en doen. De passie waarmee hij zijn boodschap overbrengt werkt aanstekelijk. Het kan niet anders dan dat de lezer meteen aan de slag gaat zijn eigen business nieuwe energie te geven. Lees dit boek en doe er je voordeel mee!'
Drs. Wil Wurtz - CRM partner CruxDigital en Ambassadeur Platform voor Klantgericht Ondernemen
‘Dit boek geeft helder weer in welke transitiefase we ons bevinden, welke problemen dat oplevert en hoe sales zich hier succesvol doorheen kan slaan.’
Dr. Ed Peelen Partner ICSB Marketing & Strategie en voorzitter Platform voor Klantgericht Ondernemen
‘Heerlijk huiswerk voor de zichzelf respecterende salesprofessional die niet alleen morgen succesvol wil zijn maar ook de komende jaren.’
Ramon van Leeuwen Commercieel directeur TOPdesk
b2b strategie commerciële strategie klantgerichtheid verandering inbound marketing digitale transformatie zakelijke creativiteit waardecreatie marketing co-creatie sales innovatie contentmarketing disruptie buyer journey klantrelaties transitie marketing automation explexiteit lead nurturing buyer persona netwerksamenleving verkoper nieuwe stijl platformtechnologie organisatievormen klantwaarde vloeibare organisaties community's prestatie-indicatoren succesfactoren aankoopmanagement creatief proces management coöperaties routekaart mindshift herdefiniëring succes gvr-formule
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books