Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

De marketingorganisatie van de toekomst wint de PIM-prijs

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft dinsdagavond 28 november de winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 Rob Beltman gehuldigd. Hij won met zijn boek De marketingorganisatie van de toekomst.

Justin van Lopik | 29 november 2017

"We zijn vanavond getuige geweest van nieuw marketingvakmanschap", stelde juryvoorzitter Hans Molenaar.

"De afgelopen jaren zijn veel marketingboeken verschenen, maar slechts weinig boeken behandelen hoe je marketing binnen een organisatie integraal organiseert. En dat terwijl in een aanzienlijk aantal publicaties geklaagd wordt over de beperkte rol van marketing op directieniveau. Door de enorme transformatie die onze samenleving momenteel kenmerkt, is snel en concreet reageren op veranderingen van de markt en de klant een absolute eis voor bedrijven en instellingen om te overleven."

"Rob Beltman heeft met de De marketingorganisatie van de toekomst' een belangrijk stuk gereedschap geleverd voor organisaties en marketeers die de noodzaak inzien om de marketingactiviteiten opnieuw in te richten. Het is een ‘vol' boek dat wij als jury echt als een must zien voor de moderne organisatie om marketing naar een hoger plan te tillen. Het is dan ook een terechte winnaar van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2017."

Al eerder hadden wij en interview met Rob Beltman. U kunt dat hier lezen.

Over Justin van Lopik

Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden