

Kloteklanten
De klant als noodzakelijk kwaad?
Paperback Nederlands 2007 9789013047011Samenvatting
Het boek 'Kloteklanten' omvat een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland. Ruim 6.000 Nederlandse consumenten zijn gevraagd naar hun ervaringen met bedrijven waar ze klant zijn. Het resultaat is onthutsend en heeft geleid tot vele praktijkgevallen, adviezen over het wel en wee van klantrelaties en inzichten in hoe u klantrelaties opbouwt en onderhoudt.
Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur sprak over de onderzoeksresultaten ook met vele ondernemers en managers. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt. 'Kloteklanten' is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert en een wederzijdse goed renderende klantrelatie wil bouwen.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Interviews en artikelen (1)
Over Egbert Jan van Bel
Inhoudsopgave
2. Klantbehoud
3. Het kloteklantenonderzoek
4. Klantentrends
De klantwaarde is koning
Dank aan
Bijlagen
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan