Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Nummer 1
Nummer 1
Nummer 1
Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland, en auteur van 'Nummer 1' (bestverkochte managementboek van 2022) en ‘MAAK ZE GEK!’ (bestverkochte managementboek van 2016). Hij leert ondernemers hoe ze de bekendste naam worden in hun markt, en klanten voor het leven krijgen. Duizenden dienstverleners lezen zijn politiek incorrecte marketing-mails.

Meer over Aartjan van Erkel
Onder de bullshitradar gaan mensen je opeens wél lezen Bas Hakker 14 februari 2022 Aartjan van Erkel schreef met 'Nummer 1' een boek over hoe je als ondernemer kan uitgroeien tot de grootste held in jouw sector. De oplossing ontdekte hij zelf toen zijn marketingmachine stuk raakte; minder teachen en meer entertainen. Lees het volledige artikel
top 100#85
Aartjan van Erkel

Nummer 1

Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven

Gebonden Nederlands 2022 9789089656124
60 beoordelingen
1
Voormalig Nr. 1Totaal 46 dagen
EvergreenTotaal 425 dagen
Verkooppositie 85Hoogste positie: 1
Gebonden | NL € 23,99 E-book | NL € 20,00 Audio-download | NL € 19,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
23,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Bestverkochte managementboek van 2022

Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er
nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé?

Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Maak je artikelen, je advertenties en je nieuwsbrieven entertaining. Zodat je klanten geen genoeg van jou kunnen krijgen. Stop met teachen, begin met teasen!

In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:
• Hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
• Hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
• Hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen
• Hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget
• Hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
• Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.

Met gratis audioboek, voorgelezen door de auteur

Specificaties

ISBN13:9789089656124
Trefwoorden:klantgerichtheid, ondernemen, ondernemerschap, internetmarketing, online marketing, klantcommunicatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:192
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:27-1-2022
Hoofdrubriek:Internet en social media, Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

Nummer 1 - ‘Bijzonder bruikbaar’
Daniëlle de Jonge | 17 maart 2022
Heerlijk verfrissend! En een tikkeltje rebels. Dat ook, heel fijn. De nieuwe blik op hoe je in beeld kunt blijven bij klanten die Aartjan van Erkel beschrijft in ‘Nummer 1’ is de ideale manier om jezelf te onderscheiden. 
Lees verder
Nummer 1 - ‘Een lading waardevolle tips’
Henk Jan Kamsteeg | 2 maart 2022
Weinig zo belangrijk voor een gezond bedrijf als effectieve marketing. Aartjan van Erkel helpt je graag nummer 1 te worden in jouw markt. Omdat er maar een nummer 1 kan zijn, is dit natuurlijk niet voor iedereen haalbaar. Maar met zijn tips kunnen we allemaal in ieder geval een eind komen.
Lees verder
Nummer 1 - ‘Iedere ondernemer zou dit boek moeten lezen’
Mylene Bouwman | 21 februari 2022
Aartjan van Erkel, de man die iedere dag mailt. En in een labjas het podium opkomt om te spreken over copywriting. Een ondernemer die je niet zomaar vergeet. En dat is een van de belangrijkste redenen om zijn nieuwste boek 'Nummer 1' te lezen.  
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
60 stemmen
53
4
2
0
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Onder de bullshitradar gaan mensen je opeens wél lezen
Bas Hakker 14 februari 2022 Aartjan van Erkel schreef met 'Nummer 1' een boek over hoe je als ondernemer kan uitgroeien tot de grootste held in jouw sector. De oplossing ontdekte hij zelf toen zijn marketingmachine stuk raakte; minder teachen en meer entertainen.
Artikel lezen
preview
Nummer 1 - Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
Aartjan van Erkel 25 januari 2022 Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen, is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers, of entertainers? Dus je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing?
Artikel lezen

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland en auteur van 3 bestsellers die meer dan 25.000 keer zijn verkocht. 'Nummer 1' stond op 1 in de Managementboek Top 100 en ‘Maak ze gek!’ werd bestverkochte managementboek van het jaar. Aartjan leert ondernemers hoe ze de bekendste naam worden in hun markt en klanten voor het leven krijgen.

Andere boeken door Aartjan van Erkel

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Lees dit boek als je marketing niet werkt 15

1 De beste is meestal niet de bekendste
De echte reden dat je nog niet de nummer 1 in je markt bent
Heeft een andere ondernemer een grotere naamsbekendheid dan jij, maar is het een pannenkoek? Hoe jij de hoge status krijgt in je markt die je eigenlijk verdient. 21

2 Ben jij leuker dan je marketing?
Waarom je ongeïnteresseerd overkomt als je marketing te braaf is
Saaie marketing is een epidemie. Ontdek de twee redenen dat jouw marketing nu waarschijnlijk een stuk braver overkomt dan jij in het echt bent. 27

3 Check hoeveel personality er in je marketing zit
Ben jij een klein bruin vogeltje of een wilde papegaai?
Hoe fascinerend ben je op dit moment voor je klanten? Check negen dingen waaraan je kunt zien hoeveel personality je aan de buitenwereld laat zien in je marketing. 37

4 Stop met statusverlagende marketing
Hoe je een celebrity wordt in je markt door klanten te geven waar ze verslaafd aan zijn
Je kennis delen in je contentmarketing is saai en voorspelbaar geworden. Hoe je vanaf nu klanten charmeert door te stoppen met teachen en te beginnen met teasen. 53

5 Stuur leukerdere mails naar je klanten
De formule om je e-mailnieuwsbrieven ‘epic’ te maken
Zes manieren om te teasen in je e-mailnieuwsbrieven, zodat klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. 67

6 Los al je marketingproblemen in één keer op met entertainment
Tien redenen waarom het tijd is om je marketing leuker te maken
Ben je een beetje klaar met marketing? Check wat tien veelvoorkomende problemen zijn waardoor ondernemers marketingmoe zijn, en hoe je die in één keer oplost. 113

7 Probeer om je klanten nee te laten zeggen
Bevrijd jezelf van ontevreden klanten, klagers en zeikerds door wegjaagmarketing
Vier sluwe manieren om niet-ideale klanten nee te laten zeggen, zodat je alleen nog de lucratiefste klanten aantrekt. 135

8 Maak van jezelf een marketingpersonage
Hoe je klanten fascineert, zodat ze jarenlang of zelfs decennialang geld blijven uitgeven
De meest gebingede series op Netflix zijn populair dankzij de personages. Maak daarom een onvergetelijk marketingpersonage van jezelf, dat verslavend is voor je klanten. 147

9 Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen
Waarom religies al tweeduizend jaar succes hebben met gedragsverandering en wat je daarvan kunt leren
Ontdek drie formules voor permanente gedragsverandering die gebruikt worden door de wereldreligies: de succesvolste gedragsveranderaars uit de geschiedenis van de mensheid. 165

Go go go! 183
Dank 187
Over Aartjan van Erkel 189
Literatuur 191

Aanbevolen live events...

donderdag 25-05-2023

Regels en de ruimte

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Meer succes met Instagram!
    Rik Keijzer
    Meer succes met Instagram!
    € 22,50
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 28,99
  • Het vliegwieleffect
    Jim Collins
    Het vliegwieleffect
    € 15,00
  • Naar een gezond groeibedrijf in vijf stappen
    Justin Jansen
    Naar een gezond groeibedrijf in vijf stappen
    € 23,99
  • Pricing power
    Joris Smits
    Pricing power
    € 29,99
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 36,99

Dit boek staat op 4 boekenlijstjes...

  • Managementboek Redactie
    Top 10, zomer 2022
  • Managementboek Redactie
    'Ondernemers lezen niet'
  • Managementboek Redactie
    Top 10 over 2022
  • Managementboek Redactie
    Top 25 over 2022

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Nummer 1

        Nummer 1
        Aartjan van Erkel
        /