
Lees verder
Ronald Bogaerds is verkooptrainer, spreker en adviseur. Hij is directeur van Sales Academy.
Meer over Ronald BogaerdsAls je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo'n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo's? Ontdek dan de kracht van de 8 powerskills.
Moderne klanten zijn moeilijk te overtuigen. Ze zijn goed geïnformeerd en niet bang om te onderhandelen. Als jij wilt winnen, dan moet je street smart worden: zelfverzekerd, alert en altijd beter voorbereid dan de ander.
Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt. Ontdek wat top?verkoper Ronald Bogaerds duizenden verkopers heeft geleerd en word ook een street smart topverkoper.
"Ronald Bogaerds is de best beoordeelde commerciële trainer op Studytube, en dat onderstreept hij met dit boek. Een aanwinst voor iedereen die wil gaan voor het maximale resultaat in sales!" - Homam Karimi, CEO en oprichter van Studytube
"Eindelijk is het boek van Ronald klaar. Het was het wachten waard. Elke ambitieuze verkoper moet dit lezen!" - Michel Scheidt, Oprichter van Improvers en investeerder
verkopen sales verkoopgesprekken verkooptechnieken persoonlijke ontwikkeling mindset doelen stellen vertrouwen storytelling closing techniques bezwaren overwinnen closing klantgerichtheid personaliseren communicatie dialoog structuur koopsignalen overtuigen street smart overtuigingstechnieken aida-model bezwaren behandelen luistertechnieken zelfvertrouwen winnaarsmentaliteit vraagtechnieken vragen stellen emotionele verbinding invloed positieve communicatie ondernemerschap succesfactoren cirkel van invloed zelfmotivatie actief luisteren ambitieuze doelen input versus output sociale bewijskracht verkooppsychologie persoonlijk leiderschap authentiek verkopen resultaatgericht upselling sympathie tandartsmethode milestone-planning persoonlijke groei klantrelaties wederkerigheid schaarste commitment en consistentie autoriteit doorzettingsvermogen lerende houding pareto-principe