Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Dit is de AI-versie van het boek. Stel via WhatsApp vragen aan het boek en krijg via chat de antwoorden.
Wat is een AI-book?

Superfijne klanten (AI-book)

Hoe kom je eraan?

AI-book Nederlands 2025 9789089657916
1
Voormalig Nr. 1Totaal 76 dagen
EvergreenTotaal 468 dagen
Verkooppositie 7Hoogste positie: 1
Direct toegang

Samenvatting

Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.

Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van krijgt en kies voor een eigentijdse strategie die leidt tot mond-tot-mondreclame.

In zijn nieuwste boek 'Superfijne klanten' legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft. Hij geeft antwoord op: Hoe zorg je ervoor dat meer ambassadeurs je vaker aanbevelen? Wat kun je doen om de effecten van gratis mond-tot-mondreclame te versterken? En waarom is het verstandig superfijne klanten een voorkeursbehandeling te geven? Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je schaarse middelen als tijd en geld op een andere, slimme manier in te zetten.

Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789089657916
Taal:Nederlands
Bindwijze:ai-book
Beveiliging:none
Bestandsformaat:ai-book
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

recensie
Superfijne klanten - ‘Relevanter dan ooit’
Elly Stroo Cloeck | 23 mei 2024
Jazeker, ik ben er één! Een superfijne klant! Want ik ga het nieuwste boek van Jos Burgers aanbevelen:  ‘Superfijne klanten’. Een prima, compact boekje over de voordelen van mond-tot-mondreclame van je klanten en hoe je aan ‘ambassadeurs’ komt.
Lees verder
recensie
Superfijne klanten - ‘Maakt een blijvende indruk’
Nick Janssen | 26 maart 2024
Vanaf de eerste pagina's van het nieuwste boek van Jos Burgers, neemt hij je mee in de krachtige wereld van mond-tot-mondreclame. Iets simpel vertellen is moeilijk, maar Jos Burgers lukt dat als geen ander. 
Lees verder
recensie
Superfijne klanten - ‘Geweldig en waardevol boek’
Feike Cats | 15 maart 2024
Toen ik 20 jaar geleden startte met inspiratiesessies, kwam dat vooral door gesprekken met Jos Burgers. Een grootheid in sprekers- en schrijversland. Inmiddels zijn we kameraden en genieten we regelmatig van elkaars gezelschap. Hoe bijzonder om dan juist een boek van Jos te mogen (voor)lezen. Ik kreeg namelijk de proefdruk.
Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
3 stemmen
2
1
0
0
0

Interviews en artikelen (5)

nieuws
Managementboekengala 2025
Hans van der Klis 12 mei 2025 Net als bij het vorige jubileum ging bij het 30-jarig bestaan van Managementboek de prijs voor Managementboek van het Jaar naar een Vlaming. De jury koos voor ‘Provotyping’ van Stefaan Vandist, een boek waarmee hij een wereld die lijdt aan verbeeldingsarmoede wil provoceren met nieuwe mogelijkheden. ‘Ik hoop dat mensen denken: hé wauw, dit is een onorthodoxe, ongebruikelijke, ongeziene manier om naar de toekomst te kijken’, zei Vandist na de uitreiking.
nieuws
Nu te koop: AI-books, daar ga je mee in gesprek
Karin de Zwaan 3 april 2025 Vanaf vandaag is er een nieuw product in het assortiment van Managementboek: AI-books. Deze nieuwe vorm van vertrouwde boeken maakt de inhoud van één specifiek boek interactief via WhatsApp, zodat jij er direct mee kunt chatten. Zie je AI-book als een razendslimme assistent die een boek perfect begrijpt en alles heeft onthouden – en die jij vervolgens alles kunt vragen. Alsof je de auteur zelf in jouw WhatsApp-contacten hebt staan.
interview
Koop je klanten niet, maar verdien ze
Jeroen Ansink 11 maart 2024 Juist in het internettijdperk is mond-tot-mondreclame belangrijker dan ooit, zegt marketingexpert Jos Burgers. In zijn nieuwe boek ‘Superfijne klanten’ beschrijft hij hoe bedrijven van hun fans een ambassadeur kunnen maken. ‘De klant is weliswaar koning, maar dan moet hij zich ook koninklijk gedragen.’
preview
Superfijne klanten - Hoe kom je eraan?
Jos Burgers 27 februari 2024 'Superfijne klanten' van bestsellerauteur Jos Burgers laat zien hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom die strategie juist nu de toekomst heeft. In zijn preview vertelt Burgers over de strategie, en over zijn boek.
podcast
Schrijf dunne boeken, dat vinden lezers fijn
Karin de Zwaan 25 januari 2024 Bijna al zijn boeken zijn bestsellers én evergreens geworden én daarbij is hij een veelgevraagd spreker. In deze speciale aflevering van De Boekenpraktijk spreekt Willem van Leeuwen met Jos Burgers over hoe je dat nou doet: steeds opnieuw een goed verkopend managementboek schrijven. Ook bespreken we zijn nieuwe boek 'Superfijne klanten' dat 11 maart verschijnt, en bij het online komen van deze podcast alweer op 2 staat in de Managementboek Top 100. Burgers gaat het 'gewoon' weer doen.    

Over Jos Burgers

Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid. Na een universitaire studie Bedrijfseconomie met als specialisatie Marketing Management was Jos ruim tien jaar hogeschooldocent marketing. Na die periode adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt Jos zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties. Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, Gek op Gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Andere boeken door Jos Burgers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Superfijne klanten (AI-book)