
Lees verder
Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight.
Meer over Marieke van der LaanIedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaalt. Ja toch? Als MKB-er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight strategie.
In het boek 'Positief verrast', gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijke achtergrondkennis. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren alle suggesties. Je kunt maandagmorgen al aan de slag.
klantgerichtheid klantbeleving customer delight klanttevredenheid klantloyaliteit mond-tot-mondreclame klantervaring implementatieplan klantwaarde klantenfeedback medewerkersmotivatie klantrelaties klantreiskaart net promotor score net promoter score klantreis marketing bedrijfscultuur leidinggeven klantcontact social media klachtenafhandeling emoties in aankoopbeslissingen frontliners teams leiderschap communicatie merkbelofte b2b-klantgerichtheid b2b feedback klantbetrokkenheid levenslange klantwaarde implementatie coaching winstgevendheid verandermanagement strategie medewerkersbetrokkenheid innovatie klantsegmentatie brainstorming organisatiecultuur persoonlijke ontwikkeling erkenning empowerment kick-off digitale klantervaring autonomie storytelling meetinstrumenten maatschappelijk verantwoord ondernemen kernwaarden inspiratie compensatie verdienmodel praktijkvoorbeelden verkopen succesfactoren
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books