Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Customer Journey in kaart

Audio-download Mp3 met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 1e druk 9789462552876
Voormalig top 100Totaal 101 dagen
Verkooppositie 2383Hoogste positie: 25
Direct te downloaden

Samenvatting

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.

Bart van der kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789462552876
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:mp3
Druk:1
Verschijningsdatum:5-6-2020
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
De customer journey in kaart in 60 minuten - 'Prima introductie'
Sjors van Leeuwen | 25 oktober 2017
Een goede ‘customer experience’ is een must voor het aantrekken en behouden van klanten. Met behulp van online, middelen, tools en data kun je de ‘customer journey’ in kaart brengen en de klantbeleving verbeteren. Dat schrijft Bart van der Kooi in het boekje De Customer Journey in kaart in 60 minuten.
Lees verder
recensie
De Customer Journey in kaart in 60 minuten - 'Een goede start'
Quintus Hegie | 24 oktober 2017
In sneltreinvaart een tweedeklas ritje door het landschap van de klantreis. Dat is wat het boek De Customer Journey in kaart in 60 minuten van Bart van der Kooi je naar mijn mening brengt.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
4 stemmen
4
0
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
De Customer Journey in kaart in 60 minuten
Bart van der Kooi 5 oktober 2017 Consumenten maken gebruik van talloze kanalen, websites, media en devices. Hoe weet je wanneer ze behoefte hebben aan je product of dienst? In zijn nieuwste boek Customer Journey in kaart in 60 minuten, verschaft Bart van der Kooi een kompas om de complete klantreis voor je eigen organisatie in kaart te brengen. Een preview.

Over Bart van der Kooi

Bart van der Kooi is zelfstandig adviseur op het gebied van marketing, communicatie en innovatie. Hij werkt vanuit zijn bedrijf Kaiola en houdt zich bezig met trainingen, advisering en uitvoer. Bart heeft een achtergrond in social media, e-mailmarketing, content marketing en Customer Journeys. Hij is auteur, spreker, blogger en geeft workshops over Customer Journeys en social media. Volg Bart van der Kooi op: - twitter.com/aboutbart - www.linkedin.com/in/bvdkooi Links van Bart van der Kooi: - www.kaiola.nl - www.socialmediamodellen.nl

Andere boeken door Bart van der Kooi

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

1. De latente behoefte
2. De concrete behoefte
3. De oriëntatiefase
4. De overwegingsfase
5. Beslismoment
6. De koopfase
7. De leveringsfase
8. De gebruiksfase
9. De loyaliteitsfase
10. De ambassadeursfase
11. De helikopterview

Nawoord
Dankwoord
Interessante websites

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Customer Journey in kaart