Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Klanthousiasme komt van binnen!
Klanthousiasme komt van binnen!
Klanthousiasme komt van binnen!
Feike Cats

Feike Cats is directeur van 'Houden van Klanten', klantgerichtheidexpert en schrijver van verschillende boeken over Klantgerichtheid in de praktijk. Ze staan vol met tips & trucs die direct toepasbaar zijn. Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verbeteren van de Klantgerichtheid om zodoende meer uit (bestaande) Klanten te halen.

Meer over Feike Cats
Klanthousiasme komt van binnen! -Verleuken als basis voor enthousiaste collega's Feike Cats 1 december 2021  De medewerkerskant van een organisatie heeft Feike Cats ook in zijn vier eerdere boeken benoemd, maar is inmiddels zo’n belangrijk onderdeel geworden, dat hij het een goed moment vond om daar een boek over te schrijven. Lees het volledige artikel
Feike Cats

Klanthousiasme komt van binnen!

Verleuken als basis voor enthousiaste collega's

Paperback Nederlands 2021 9789082067682
1 beoordeling
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
24,53
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'In geld zou ik het niet kunnen zeggen wat Verleuken opbrengt. Het levert zoveel op. Denk aan werkplezier, denk aan ziekteverzuim (bij ons slechts 1.0%). Het gaat vooral om het geloof dat je erin hebt. Dan twijfel je niet eens of en wat het oplevert. Daar heb ik geen spreadsheet voor nodig. Ik word na vaak gevraagd of ik een ROI-berekening heb voor onze liefdesformule. Als je zo denkt dan moet je er eigenlijk niet aan beginnen. Het komt uit je hart en niet uit je hoofd. Je doet het omdat je het gaaf vindt om te doen. Dat de opbrengsten fors zijn, weet ik zeker, maar daar heb ik geen cijfers voor nodig.' - Bas van der Veldt, CEO AFAS Software

'Als je er in gelooft en je wilt ervoor gaan dan is Verleuken een perfect hulpmiddel voor enthousiasme.' - Michel Carree, algemeen directeur bij Twigt

'Ik moet eerlijk bekennen dat ik Verleuken pas ken sinds ik vorig jaar met jou in contact kwam. In eerste instantie dacht ik vooral aan lol maken, maar toen ik je boek “Verleuken kan iedereen” las, werd me snel duidelijk dat jij daar veel meer onder verstaat. Wat dat betreft zitten we echt op één lijn. Verleuken is inderdaad veel meer dan alleen maar plezier hebben. Empathie, liefde en respect vallen daar ook onder. Zaken die zowel binnen als buiten je organisatie zo waardevol zijn en kunnen helpen om het collega’s en Klanten naar hun zin te maken. Of, om in jouw woorden te blijven, Klanthousiast te maken.' - Coen Bertens, voormalig directeur Efteling, directeur Coen Bertens Consultancy

'Verleuken maakt niet alleen mijn eigen dag leuker, maar ook die van collega’s en klanten. Binnen Integron hebben we de misschien wat idealistische en zweverige uitspraak dat we willen dat alle mensen gelukkig zijn. Daar sluit Verleuken perfect op aan. Natuurlijk vinden we het fijn als we onder de streep een mooi resultaat boeken, maar niet ten koste van alles. We besteden veel tijd aan werk en dan is het wat ons betreft logisch dat we het met elkaar zo leuk mogelijk hebben. Ik snap dat vrijwel iedere leidinggevende dat zegt, maar ik zie dit als een heel belangrijke taak van mijn werk.' - Arjen Maliepaard, Managing Director Integron

Specificaties

ISBN13:9789082067682
Trefwoorden:marketing, klantgerichtheid, klantenbinding, klantbehoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:148
Uitgever:Houden van Klanten
Druk:1
Verschijningsdatum:1-12-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

Klanthousiasme komt van binnen - ‘De winst is duidelijk’
Rinus Verhart | 20 januari 2022
In ‘Klanthousiasme komt van binnen’, het 5e boek van Feike Cats, gaat Cats dieper in op de termen Verleuken en Klanthousiasme. Klant wordt bij Feike altijd met een hoofdletter geschreven...
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Klanthousiasme komt van binnen! -Verleuken als basis voor enthousiaste collega's
Feike Cats 1 december 2021  De medewerkerskant van een organisatie heeft Feike Cats ook in zijn vier eerdere boeken benoemd, maar is inmiddels zo’n belangrijk onderdeel geworden, dat hij het een goed moment vond om daar een boek over te schrijven.
Artikel lezen

Over Feike Cats

Feike Cats is directeur van 'Houden van Klanten', klantgerichtheidexpert en schrijver van verschillende boeken over Klantgerichtheid in de praktijk. Ze staan vol met tips & trucs die direct toepasbaar zijn. Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verbeteren van de Klantgerichtheid om zodoende meer uit (bestaande) Klanten te halen.

Andere boeken door Feike Cats

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Verleukerstukken
0. Welkom
1. Verleuken komt van binnen
2. Wat is Verleuken ook alweer?
3. Mijn Klantgerichtheid is goed
4. Terug naar huis
5. Michel Carree over zijn Verleukertraject
6. Verleuken komt van binnen in de praktijk
7. De kracht van complimenten
8. CEO Bas van der Veldt van AFAS over Verleuken
9. Verleuken in Coronatijd10. Ik heb het veel te druk
11. De collega-Verleuker-reizen
12. Coen Bertens over Verleuken, Klanthousiasme en de Efteling
13. Hoe verloopt een “binnenkant” Verleuker- of Klanthousiasmetraject?
14. Wat ziet onderzoeksbureau Integron van de “binnenkant”?
15. Waarom lukt het wel/niet?
16. Meer “winst” in je organisatie door te Verleuken
17. Tot echt slot

Aanbevolen live events...

donderdag 20-04-2023

Jitske Kramer over Teamintelligentie

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Verleuken kan iedereen
    Feike Cats
    Verleuken kan iedereen
    € 24,53
  • 365 dagen Klanthousiasme
    Feike Cats
    365 dagen Klanthousiasme
    € 24,53
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 28,99
  • AI in marketing
    Charida Dorder
    AI in marketing
    € 27,99
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 36,99
  • Nummer 1
    Aartjan van Erkel
    Nummer 1
    € 23,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klanthousiasme komt van binnen!

        Klanthousiasme komt van binnen!
        Feike Cats
        /