Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

In beeld met Instagram in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 1e druk 9789461261434
Voormalig top 100Totaal 45 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Deel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen.

Kirsten Jassies is als sociale media-expert gespecialiseerd in Instagram. Ze adviseert bedrijven en geeft workshops.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie 'Digitale trends en tools in 60 minuten'. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461261434
Trefwoorden:social media, Instagram
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:118
Druk:1
Verschijningsdatum:13-6-2015
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
5 stemmen
5
0
0
0
0

Over Kirsten Jassies

De afgelopen vijftien jaar heeft Kirsten Jassies allerlei sites, blogs en socialemediakanalen gemanaged zoals Tuinieren, Plan Nederland, vtwonen, Cosmopolitan en LINDA. Ze heeft een bloggers-netwerk opgezet voor uitgever Sanoma, waarin ze invloedrijke bloggers, magazines en merken bij elkaar bracht. Ze coacht bloggers op het gebied van kwalitatieve inhoud en online marketing om meer volgers te krijgen en sneller te groeien. Ze traint merken en bedrijven in het samenwerken met deze social influencers, maar ook coacht ze individuele werknemers in personal branding, om een groter netwerk te creëren en meer online invloed te krijgen. Door het bestuderen, spreken en coachen van tientallen social influencers in allerlei categorieën als food, fashion, beauty en interieur, is ze in staat relevant en goed advies te geven aan bedrijven over sociale media en influencer marketing. Ze is gefascineerd door de wijze waarop jonge mensen de nieuwe socialemediakanalen hebben omarmd en vanaf hun zolderkamer wereldberoemd zijn geworden. Ze deelt haar learnings op haar eigen blog justK.nl en op andere sites als Frankwatching, Fast Moving Targets en LinkedIn. Ze is daarnaast een enthousiaste spreker en geeft workshops en webinars over haar expertise.

Andere boeken door Kirsten Jassies

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Instagram: de app, het bedrijf en de statistieken
Waarom zou je Instagram gebruiken?
Het bedrijf Instagram en de statistieken
Hoe verhoudt Instagram zich tot andere kanalen?

2. Strategie
Vertel een sterk verhaal
Wees herkenbaar
Instagram als onderdeel van je (content)marketingstrategie
Welke doelen wil je behalen?
Doel: meer verkopen
Doel: een community opzetten
Strategie uitvoeren
Managementtools

3. Contentcreatie: foto's, video's en teksten
Wat ga je fotograferen en hoe?
Foto's bewerken in Instagram
Foto's maken en bewerken in andere apps
Creatieve ideeën voor je fotofeed
Video's maken en bewerken
Tekst en taal
Het gebruik van hashtags
Locatie
Mentions en shout-outs

4. Volgen en volgers
Hoe vind ik relevante Instagramaccounts om te volgen?
Hoe krijg ik zelf volgers?
Adverteren

5. Analyseren
Iconosquare
Andere apps om mee te analyseren
Drie accounts met verschillende engagement rates
Je strategie aanpassen

Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        In beeld met Instagram in 60 minuten